Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
leiriytyminen kotimaassa
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 20.06.2016 kello on 22:28 ---Meillä voi olla pysäköitäessä maassa 7 rengasta, neljä jalkaa, porrasjakkara ja isännän kengät, eikä se ole leiriytymistä. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Neljä jalkaa. Jos vaunun takajalat ja isännän jalat ovat tukevati maassa, ei leirytyminen ole kyseessä. Mutta jos em. kengät ovat tyhjät, ja isäntä vaunussa, silloin on selvästikin epäselvempi tilanne. ;D
Kyseessä saattaa olla vain päiväkahvit ;)
Jalat on pidettävä tukevasti maassa tässäkin asiassa.
Jeppe:
Eilen, Kaukajärven uimarannalla, matkailuauto parkissa n.10m päässä rannasta.
Paikalla, ajokielto, pysäköintikielto.
Härmälän leirintäalueelle vajaa 10km matka, jossa pääsee luvallisesti parkkiin rantaa.
Nämä idiootit leimaavat kaikki matkailukulkijat >:(
migel:
Sama meillä täällä Strömman kanavalla jossa kyltit kieltävät leiriytymisen ja silti sitkeästi on a-autoilijoita silloin tällöin lyöneet leirin.Minua ei haittaa mutta naapurini on kettuuntunut kun paskovat hänen tontilleen. Et silleen.... t migel
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 21.06.2016 kello on 08:39 ---Sama meillä täällä Strömman kanavalla jossa kyltit kieltävät leiriytymisen ja silti sitkeästi on a-autoilijoita silloin tällöin lyöneet leirin.Minua ei haittaa mutta naapurini on kettuuntunut kun paskovat hänen tontilleen. Et silleen.... t migel
--- Lainaus päättyy ---
No, montako päivää siinä ovat olleet 'leirissä'?
Jos jonnekin pysähdyn välipalalle ja syön sen ulkona, se ei muutu leiriytymiseksi.
Tai jos aamulla juonkin kahvini ulkona, olenko yllättäen ollutkin leiriytyneenä, vaikka illalla pitikin vain pysähtyä nukkumaan?
migel:
Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus. Mistä minä tiedän montako päivää ja ketä on kyseessä kun ei kiinnosta.
Asian ydinhän oli se että jotkut ei välitä säännöistä ja sillä siisti. Kyllä tällä saitilla osataan jo vääntää joka asiasta.Noh,niin suomalaista. t migel Thumbd
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta