Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Samalla pesällä

<< < (3/4) > >>

hartsakoski:
Nyt kuule Ukko rupeat ajattelemaan itseäs etkä muiden tarpeita.Justiin teet vain sen verran mikä hyvältä tuntuu,etkä ota mitään urakka-aikatauluja!Lääkäriinki saisit mennä että tutkisivat tarkemmin.Pitäneekö meillä suuttua sulle oikeen porukalla jos et usko!!Vaikka tiijämpä minä itekki infarktiukkona, että turhaan neuvon.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 13.06.2011     kello on 20:31 ---Nyt kuule Ukko rupeat ajattelemaan itseäs etkä muiden tarpeita.Justiin teet vain sen verran mikä hyvältä tuntuu,etkä ota mitään urakka-aikatauluja!Lääkäriinki saisit mennä että tutkisivat tarkemmin.Pitäneekö meillä suuttua sulle oikeen porukalla jos et usko!!Vaikka tiijämpä minä itekki infarktiukkona, että turhaan neuvon.

--- Lainaus päättyy ---
  Kyllä minä sen ymmärrän,kun vain löytyis sopivaa ajankohtaa mennä lääkäriin,ei tässä nyt jouda !!

Kare:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 13.06.2011     kello on 20:51 ---  Kyllä minä sen ymmärrän,kun vain löytyis sopivaa ajankohtaa mennä lääkäriin,ei tässä nyt jouda !!
--- Lainaus päättyy ---

Terve!

Niimpä ;D :-[

Mulla sama noien palakeitten kansa, ko aina vaan pittää pojille näyttää, kuinka töitä tehhään. Eikä se lääkärikkään mittää, ko sannoo vaan sille, että en mää muuten, mutta ko nyt vaan jotenki silleen innostu... :-[

Lainauksen bold lainaajan.

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 13.06.2011     kello on 20:51 ---  Kyllä minä sen ymmärrän,kun vain löytyis sopivaa ajankohtaa mennä lääkäriin,ei tässä nyt jouda !!

--- Lainaus päättyy ---
Eihän tässä elämässä ole muuta hetkeä kuin NYT.

vesako:

--- Lainaus päättyy ---

Huomenna aamulla on hyvää aikaa.

Minä tuossa muutama vuosi sitten kävin
täydellisessä tarkastuksessa niin kuin olen
tavannut käydä viiden vuoden välein.

Löyty sieltä kokeista epäilys eturauhas syövästä.
Lääkäri siinä mietti jotta jos vähän seurattais.

Sanoin jotta kirjoita lähete, niin näytteen ottavat.

Löyty.

Kysyin sitten tältä Dosentilta ennustetta. Sanoi jos ei
mitään tehdä niin 5 vuotta.

Nyt ennusteet on aivan toista luokkaa.

Aikaa meillä on, ja tarvittaessa sitä saa lisää.

t. Vesa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View