Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Vaunun 100 km/h -katsastus Saksanmatkalle

<< < (2/6) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 10.06.2016     kello on 08:41 --- Eikä auttanut vaikka kuinka yritin sanoa että säännöt tullevat jossain vaiheessa muuttumaan, 100km/h tullee yleiseurooppalainen standardi ja näin olisi vaunu jo valmiina tuota varten. Mutta ei >:(

--- Lainaus päättyy ---
Mulle tuli hieman vihiä, että olisi tulossa enemmänkin uudistuksia ajoneuvoasetukseen piakkoin...

Ilmeisesti työryhmät saa syksyksi jotain julkaistavaksi. Eivät suostuneet Trafin edustajat aukaisemaan asiaa enempää, kun ovat virkamiehiä.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.06.2016     kello on 08:48 ---Mulle tuli hieman vihiä, että olisi tulossa enemmänkin uudistuksia ajoneuvoasetukseen piakkoin...

Ilmeisesti työryhmät saa syksyksi jotain julkaistavaksi. Eivät suostuneet Trafin edustajat aukaisemaan asiaa enempää, kun ovat virkamiehiä.

--- Lainaus päättyy ---

Uusi tieliikennelaki on tulossa ja sen myötä moneen asiaan ajoneuvoasetukseen tulossa muutoksia. Ihan muussa asiassa olin tekemisissä asuinalueemme liikennesuunnitteli jan kanssa ja hän istuu työryhmässä joka valmistelee uutta lakia.

Yusuf:
Miksi sellaisen tarvitset, senkun vetelet satasta ei siellä kukaan nopeuksia mittaile motarilla. Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että keli ja vetoauto ovat kunnossa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Yusuf - 10.06.2016     kello on 18:56 ---Miksi sellaisen tarvitset, senkun vetelet satasta ei siellä kukaan nopeuksia mittaile motarilla. Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että keli ja vetoauto ovat kunnossa.

--- Lainaus päättyy ---

Se satasen tarra pitäis olla perässä.

Jeppe:
Ei siellä kukaan mitään kysele, oli tarraa tai ei. Niillä on muutakin tekemistä, kuin kytätä karavaanareitten nopeuksia.
Kun ajat sataa, niin paikalliset ja hollanderit vetäsee vielä susta ohitse.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View