Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Vaunun 100 km/h -katsastus Saksanmatkalle
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 11.06.2016 kello on 11:13 ---Ei tuo ihan noin mene, itse toki ajan ilman sitä lätkää teiden rajoitusten mukaan. Hyvin tietoinen olen siitä, että joku poliisi joka on kyllästynyt teiden tukkoihin voi ja saa asiaan puuttua. Näin ei toistaiseksi ole käynyt. Ja edelleenkin uskon, että ainakin automaattivalvonta puolella tulee muutoksia, rekisterikilpien automaattinen tunnistaminen ja tietojen yhdistäminen ajoneuvon tietokantaan. Postia lähtee auton haltijalle/ omistajalle kun ajonbeuvokohtainen rajoitus on ylitetty.
--- Lainaus päättyy ---
Uskoisin että satasen lätkättömät matkailuautoilijat ei aja satasta, koska melu lisääntyy, polttaineen kulutus nousee, tai auto ei kulje vaivattomasti satasta. Minulla tuo viimmeinen on syynä. :D
Jeppe:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 11.06.2016 kello on 11:13 ---Ei tuo ihan noin mene, itse toki ajan ilman sitä lätkää teiden rajoitusten mukaan. Hyvin tietoinen olen siitä, että joku poliisi joka on kyllästynyt teiden tukkoihin voi ja saa asiaan puuttua. Näin ei toistaiseksi ole käynyt. Ja edelleenkin uskon, että ainakin automaattivalvonta puolella tulee muutoksia, rekisterikilpien automaattinen tunnistaminen ja tietojen yhdistäminen ajoneuvon tietokantaan. Postia lähtee auton haltijalle/ omistajalle kun ajonbeuvokohtainen rajoitus on ylitetty.
--- Lainaus päättyy ---
Uskoo saa, mitä haluaa.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 11.06.2016 kello on 11:17 ---Uskoisin että satasen lätkättömät matkailuautoilijat ei aja satasta, koska melu lisääntyy, polttaineen kulutus nousee, tai auto ei kulje vaivattomasti satasta. Minulla tuo viimmeinen on syynä. :D
--- Lainaus päättyy ---
Mulla lisäksi maisemat vaihtuu liian nopsaan...
Sillä olen ajatuksissani suunnitellut 100 tarran poistoa turhana ärsykkeenä. Se magneettitarra sitten tarvittaessa, jos tulee kiirus vaikka satamaan.
Arska:
Minuu niin harmitti kun tällä ei saa sitä satasta ajella. Mutta joskus tulee huomaamatta liikennevirran mukana kuljettua, niin kyllähän tässä polttoaineen kulutus kasvaa rajusti kun reilua satasta ajaa. Ei se enää harmita yhtään,kalliiksihan se tulee enkä nyt tarkoita sakkoja.
Sent from my iPad using Tapatalk
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 11.06.2016 kello on 19:24 ---Minuu niin harmitti kun tällä ei saa sitä satasta ajella. Mutta joskus tulee huomaamatta liikennevirran mukana kuljettua, niin kyllähän tässä polttoaineen kulutus kasvaa rajusti kun reilua satasta ajaa. Ei se enää harmita yhtään,kalliiksihan se tulee enkä nyt tarkoita sakkoja.
--- Lainaus päättyy ---
Tjaah...
Onko Ryssän polttoainehinnat nousseet....?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta