Tekniikkakeskustelut > Kaasun hintatiedot
Jyväskylä
Jepukka:
Keljon Prisma, 19,90€ sisusta.
vmjt40:
Minimani Jyväskylä,Kokkola,Lempäälä,Seinäjoki,Vaasa. 11kg rautapullo 17,90€ vaihto.
palokurki:
Jyskän varastomyymälä edelleen 16,90. Thumb
Boonuksena mainittakoon, että kun pullon tuonut poika näki minun muovisen kierrekorkkivarasto n kaasupullokotelossa hän kysyi haluanko päästä noista eroon. Aga kerää ne kuulemma keskitetysti talteen. On kait nekin rahanarvoista tavaraa.
Muille ei ole kelvannut millään.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 16.06.2015 kello on 09:34 ---
Boonuksena mainittakoon, että kun pullon tuonut poika näki minun muovisen kierrekorkkivarasto n kaasupullokotelossa hän kysyi haluanko päästä noista eroon. Aga kerää ne kuulemma keskitetysti talteen. On kait nekin rahanarvoista tavaraa.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on mielikuva, että joskus ammoisina aikoina piti maksaa, jos korkki ei ollut tyhjässä pullossa. Muistaako kukaan tuommoista juttua?
Moppc:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 16.06.2015 kello on 09:34 ---Jyskän varastomyymälä edelleen 16,90. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä kun kelpas. Vähän OT mutta noita on kertynyt nurkkiin riesaksi asti mutta todellakin, eilen Kalajoen Halpa-Hallin emäntä ruuvasi itse täydestä pullosta irti kysyen, ettei kai tätä tarvita? Noh, katsoi muka, että on sinetti ehjä mutta piti samalla kupin kuitenkin ;)
Niin ja hinta oli 11kg täytölle 19.90€, kuten Halpa-Hallissa kautta koko Suomen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta