Tekniikkakeskustelut > Alde

Alde 2921 apuja. Kiire

<< < (2/3) > >>

aaoulusta:
Täältä kanssa Welholle Thumb Thumb

puskajussi:
Mulla on samaa vikaa samassa pannussa. Tulee virtaa ja antaa kipinän, mutta palaa vain pakkosyöttö pohjassa, sammui jos laskee irti napista. Mikähän vikana?

Kuusamossa itsekin nyt...

kipa76:

--- Lainaus käyttäjältä: puskajussi -  8.08.2016     kello on 01:11 ---Mulla on samaa vikaa samassa pannussa. Tulee virtaa ja antaa kipinän, mutta palaa vain pakkosyöttö pohjassa, sammui jos laskee irti napista. Mikähän vikana?

Kuusamossa itsekin nyt...

--- Lainaus päättyy ---

mulla ainaki oli siinä suuttimessa paskaa ja paineilmalla ko siihen puhaltelin niin alkoi toimimaan Thumb

puskajussi:
Suhutin sinne paineilmaa. Nyt on myös paineilmapullon pilli siellä Alden poltinpesässä  Thumb :laugh:

Mutta ei auttanut puhdistus, liekki palaa kyllä hyvin mutta ei jää päälle. Seuraavaksi ammattilaisen hoitoon, epäili puhelimessa magneettiventtiiliä tai liekkivahtia.

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: puskajussi - 11.08.2016     kello on 14:55 ---Suhutin sinne paineilmaa. Nyt on myös paineilmapullon pilli siellä Alden poltinpesässä  Thumb :laugh:

Mutta ei auttanut puhdistus, liekki palaa kyllä hyvin mutta ei jää päälle. Seuraavaksi ammattilaisen hoitoon, epäili puhelimessa magneettiventtiiliä tai liekkivahtia.

--- Lainaus päättyy ---

Sano sille asentajalle että mittaa ihan ensin ylikuumenemis suojan,kun siitä se vika ennemmin taitaa löytyä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View