Tekniikkakeskustelut > Alde
Alde 2921 apuja. Kiire
aaoulusta:
Täältä kanssa Welholle Thumb Thumb
puskajussi:
Mulla on samaa vikaa samassa pannussa. Tulee virtaa ja antaa kipinän, mutta palaa vain pakkosyöttö pohjassa, sammui jos laskee irti napista. Mikähän vikana?
Kuusamossa itsekin nyt...
kipa76:
--- Lainaus käyttäjältä: puskajussi - 8.08.2016 kello on 01:11 ---Mulla on samaa vikaa samassa pannussa. Tulee virtaa ja antaa kipinän, mutta palaa vain pakkosyöttö pohjassa, sammui jos laskee irti napista. Mikähän vikana?
Kuusamossa itsekin nyt...
--- Lainaus päättyy ---
mulla ainaki oli siinä suuttimessa paskaa ja paineilmalla ko siihen puhaltelin niin alkoi toimimaan Thumb
puskajussi:
Suhutin sinne paineilmaa. Nyt on myös paineilmapullon pilli siellä Alden poltinpesässä Thumb :laugh:
Mutta ei auttanut puhdistus, liekki palaa kyllä hyvin mutta ei jää päälle. Seuraavaksi ammattilaisen hoitoon, epäili puhelimessa magneettiventtiiliä tai liekkivahtia.
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: puskajussi - 11.08.2016 kello on 14:55 ---Suhutin sinne paineilmaa. Nyt on myös paineilmapullon pilli siellä Alden poltinpesässä Thumb :laugh:
Mutta ei auttanut puhdistus, liekki palaa kyllä hyvin mutta ei jää päälle. Seuraavaksi ammattilaisen hoitoon, epäili puhelimessa magneettiventtiiliä tai liekkivahtia.
--- Lainaus päättyy ---
Sano sille asentajalle että mittaa ihan ensin ylikuumenemis suojan,kun siitä se vika ennemmin taitaa löytyä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta