rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: tuliko teille caravanlehti ?  (Luettu 2610 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:35
Vs: tuliko teille caravlehti ?
« Vastaus #15 : 9.06.2011 kello on 07:00 »
Mul on ollut vänkärinpenkillä sellainen hirvihälytin, kerran varottanut ja oli aihetta:)

tuo on paras ja toimivin - mulla toimi viimeksi maanantai aamuna. Se hirvimullikka onneksi säikähti autoa ja palasi takaisin metsään.

Yksi kaveri kertoi kyydissä olevan  hirvikoiran haukahtavan usein jo ennen omaa hirvihavaintoa.


*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
Vs: tuliko teille caravlehti ?
« Vastaus #16 : 9.06.2011 kello on 08:13 »
mist tollassii vois si ostaa ja mist se masina tietää ,et just hirvi hypää tiel vai varottaaks se kaikist elukoist ?
Thaimaast varmaan, mut se vissii puhuu thaimaata ja siin ei tair heti ol suomenkielist valikkoo...Jos Tappi kävis "shoppailemassa" semmose ni luulen et sä Sipu et enää mahtuis mihinkää ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: tuliko teille caravlehti ?
« Vastaus #17 : 9.06.2011 kello on 08:49 »
Thaimaast varmaan, mut se vissii puhuu thaimaata ja siin ei tair heti ol suomenkielist valikkoo...Jos Tappi kävis "shoppailemassa" semmose ni luulen et sä Sipu et enää mahtuis mihinkää ;)

no kyl mä huudan ihan suomeks ja lujaa.., ku luulenkin vaan jonku hyppäävä tiel ja vaiks ei sit hyppäiskään .. niin huudan kuitenkin ..  ei sen puolest tarvii thaikkulast lähtee hakee niit sirenei , jos ne vaiks sattuu olemaa kaks konttissii , mut katos niin palko ko mä ajan , ihan välil jo käsken hiljentää , kun näen jonkun tulevan tielle ja sit lähempän katottun se onkin postilaatikko .. mut  varmuuden vuox nääs .. saattaa ol , et munkin katse herpaantuu hetkeks ja sit tulee kaammee jytky .. jot aattelin , et jos tollanen torvi .. ei siis ihmis torvi ...vaiks olis siin kanssain vahtimas ois se sit turvallisempaa ... :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: tuliko teille caravlehti ?
« Vastaus #18 : 9.06.2011 kello on 08:50 »
Thaimaast varmaan, mut se vissii puhuu thaimaata ja siin ei tair heti ol suomenkielist valikkoo...Jos Tappi kävis "shoppailemassa" semmose ni luulen et sä Sipu et enää mahtuis mihinkää ;)
Pojat on kertonut että venäjältäkin saa sellaisia ;)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
Vs: tuliko teille caravlehti ?
« Vastaus #19 : 9.06.2011 kello on 09:11 »
Pojat on kertonut että venäjältäkin saa sellaisia ;)
Ei niit vissii iha saa..tykkään et aika pal porukat rahhoo niil lähettelee enneko tänne neet saa ;)

Tuliki Sipu miälee eräs kaupunkiajelu kon Tappi ajo ja sä viäres..meinas oikeest tul kolari sun huudon takii  :o Vaarallisin tiellä on Sipu..ajoi hää tai istuu viäres  ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:31
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: tuliko teille caravlehti ?
« Vastaus #20 : 9.06.2011 kello on 09:59 »
Vaarallisin tiellä on Sipu..ajoi hää tai istuu viäres  ;D


;D  :D  ;D  :D  ;D  :D  ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: tuliko teille caravlehti ?
« Vastaus #21 : 9.06.2011 kello on 13:21 »
Ei niit vissii iha saa..tykkään et aika pal porukat rahhoo niil lähettelee enneko tänne neet saa ;)

Tuliki Sipu miälee eräs kaupunkiajelu kon Tappi ajo ja sä viäres..meinas oikeest tul kolari sun huudon takii  :o Vaarallisin tiellä on Sipu..ajoi hää tai istuu viäres  ;D

 nauraa  ;D ;D ;D ;D ;D  älä ny kaikkii kerro .. luulevat viel vaix mix ? ;D ;D ;D ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: tuliko teille caravlehti ?
« Vastaus #22 : 12.06.2011 kello on 10:52 »
  Liimasin tuossa aamu tuimaan,puoli kuudelta tuommoiset tarrat !!!

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: tuliko teille caravlehti ?
« Vastaus #23 : 12.06.2011 kello on 10:59 »
Nythän ukon tunnistaa liikenteessä.  Juhanuksen aikoihin ajellaan myös lappiin päin