Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

TV Antennin putket kaapista

(1/2) > >>

ajuri:
Täällä taas kysely jatkuu. Miksihän  auton sisältä tulee kaksi putkea läpi kaaton?  Toisessa on harava-antenni ja toisessa ei mitään. Ovat kuitenkin korkean kaapin sisällä toisiinsa kytketyt. Kaipa tähän joku järkikin on, mut aloittelija ei  kässää asiaa. Kertokaapa.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: AJURI -  3.06.2016     kello on 08:48 ---Täällä taas kysely jatkuu. Miksihän  auton sisältä tulee kaksi putkea läpi kaaton?  Toisessa on harava-antenni ja toisessa ei mitään. Ovat kuitenkin korkean kaapin sisällä toisiinsa kytketyt. Kaipa tähän joku järkikin on, mut aloittelija ei  kässää asiaa. Kertokaapa.

--- Lainaus päättyy ---

Kuva valehtelis taas enemmän kuin tuhat sanaa  ;)  - tuolla tekstillä ei ainakaan minulle aukea - onko ne kiinni toisissaan, jos toisiinsa kytketyt...

ajuri:
Koitan saada jonkun siirtämään kuvat kännykältä  tänne foorumille. Ite en osaa. Voit laittaa Ossi kännykkänumerosi mulle yv:nä lähetän sulle kuvat. Sen osaan.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: AJURI -  3.06.2016     kello on 08:58 ---Koitan saada jonkun siirtämään kuvat kännykältä  tänne foorumille. Ite en osaa. Voit laittaa Ossi kännykkänumerosi mulle yv:nä lähetän sulle kuvat. Sen osaan.

--- Lainaus päättyy ---

 ;) yv lähti...

Veematti:
Jos ymmärsin oikein niin tämä sisempi putki nousee ylöspäin ja samalla nostaa antennia keskellä on "ruuvi" jolla voidaan antenni lukita ylös .....luulen. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View