Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut janitkon 23 Jul 2011
  • Lapset huutaa, vaimo haukkuu...johonkin pitäis päänsä kallistaa.  ;D

    Onko ehdotuksia pikaisesti???

    Edit: Evijärvellä näkyy olevan leirintäalue. Onkohan siit' kenelläkään kokemuksia
  • #2 kirjoittanut Pekka 23 Jul 2011
  • härmän kuntokeskus ja kylpylä on siinä lähellä
  • #3 kirjoittanut Dorotea 23 Jul 2011
  • Sexsjö, on SFC:n paikka. Osoite sinne Sandvikintie 111, 68940 Lillby. Mukava ja edullinen paikka. Mene sinne!
  • #4 kirjoittanut JeanS 23 Jul 2011
  • Lapset huutaa, vaimo haukkuu...johonkin pitäis päänsä kallistaa.  ;D

    Onko ehdotuksia pikaisesti???

    Edit: Evijärvellä näkyy olevan leirintäalue. Onkohan siit' kenelläkään kokemuksia

    Evijärven leirintäalue on ihan mukava paikka. Lapset viihtyvät -> leikkipaikka, polkuautoja ja veneitä. Veneetkin kuuluvat aluevuokraan (ainakin viimekesänä). Ranta on mukava matalahko hiekkaranta.
    Suosittelen.
  • #5 kirjoittanut janitkon 24 Jul 2011
  • Täällä Evijärvellä ollaan tämä ilta vietetty ja ihan perus kiva alue. Saunassakin tuli vanhemman pojan kanssa käytyä turisemassa kanssamatkaajien kera.

    Näin kyllä tuon sexsjö:kin tuossa matkalla, mutta kovapäinen kun olen niin edettiin suunnitelman mukaan. :)


  • #6 kirjoittanut Dorotea 24 Jul 2011
  • Täällä Evijärvellä ollaan tämä ilta vietetty ja ihan perus kiva alue. Saunassakin tuli vanhemman pojan kanssa käytyä turisemassa kanssamatkaajien kera.

    Näin kyllä tuon sexsjö:kin tuossa matkalla, mutta kovapäinen kun olen niin edettiin suunnitelman mukaan. :)




    Onko "tummia" paikalla? Niitä melko usein on ollut siellä. Ja melko usein on rauha silloin mennyt.
  • #7 kirjoittanut janitkon 24 Jul 2011
  • Eipä ollut tummia, ja saunassakin oli oikein mukavat löylyt. :)
  • #8 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 24 Jul 2011
  • Tummat ihan mukavia,kun tarjoo mutaman oluen,niin ei tartte laulaa itse ;D kokemusta on 8)
Sivuja:
Toiminto