Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus 2470 termostaatin vaihto-operaatio
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Roosamarika - 26.10.2016 kello on 08:32 ---Eilen testattiin nyt sitten vielä. Lämmitys päälle ja nastat 9ja 10 yhteen. Mitään ei tapahtunut. Lämmitys ei sammunut. Eli onko vika nyt sitten siinä huonetermostaatissa?
--- Lainaus päättyy ---
Vika on ohjauspaneelissa. Lähetä minulle tai jollekkin muulle se korjattavaksi. Yv:nä saat minun tarkemmat ohjeet vaihdosta.
villeyli:
Iltaa!
Osaisitteko auttaa missä päin tuo sisäilman tuntoelukka sijaitsee 6702 solikassa? En ole huomannut, en tosin ole juuri etsinytkään. Samantapainen vika ilmaantui, eli ei katkaise lämmitystä ennen kuin kääntää säätimen lähestulkoon kokonaan kiinni.
Minulle sattui niin kun vaihdoin mekaanisen paneelin elektrooniseen, hommasin käytetyn ja piti olla ehyt, no ehjä olikin mutta joku oli suuressa viisauksissaan oikosulkenut lämmönsäätöpotikan pinnit ohuella karvalla, eli lämpö oli aina täysillä säätimen asennosta riippumatta, sai vikaa hakea, en muista löysinkö mittaamalla vai suurennuslasin alla, onnekseni en vaihtanut mitään osia ennenkuin irroitin sen pöydälle kunnolla tutkittavaksi, tuota oikosulkukonstia en kokeillut, olis kai sammunut lämmitin silläkonstilla.
Varmasti sen tuntoelimen löytääkin, eikö se ole musta pyöreä muovipurkki minkä sisällä se on, ja varmasti on näkyvällä paikalla
mjo33400:
Tämmöinen > http://butik.skrotahusvagn.com/fi/lampo-ac/primus/termostaatit/primus-termostaatti.html
villeyli:
Minulla tuo säädin oli täysin toimiva vielä pari viikkoa sitten kun vaunulla kävin viimeksi, mutta nyt kun viikonloppuna menin vaunulle niin eipä toiminutkaan enää Thumbd
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta