rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Lämmitin  (Luettu 5833 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2021 kello on 14:40
Vs: Lämmitin
« Vastaus #15 : 27.12.2016 kello on 20:38 »
tinaile ne ohjainkortin  plus ja miinus napojen tinaukset uusiksi, mulla ne oli irti ja siksi virta ei menny eteenpäin

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:59
  • Pahkakoski
Vs: Lämmitin
« Vastaus #16 : 27.12.2016 kello on 20:52 »
Onko pääohjauskortin lasisulake ehjä?

*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:26
Vs: Lämmitin
« Vastaus #17 : 27.12.2016 kello on 21:22 »
Ei,ne meni paisuntasäiliön hukkaputkesta ulos.Ohjainkorttiin ei ole päässyt glykoolia.Ohjainkor tista ei vaan lähde virtaa eteenpäin.Onko siinä kaasupuolella joku kertakäyttönen lämpösuoja joka olisi lauennut ja nyt estää virran saannin?

Kun laitat ohjauspaneelista lämmön päälle niin palaako vihreä ledi? Jos palaa niin lähteekö puhallin pyörimään? Jos lähtee niin noin 18 sekunnin kuluttua pitäisi kaasuventtiilin vetää ja sytyttää venttiilin päädyssä kaksi lediä ja samalla antaa kipinää.

*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:26
Vs: Lämmitin
« Vastaus #18 : 27.12.2016 kello on 21:26 »
Kyl se ainaki hurisee. Mä testaan sen kiertovesipumpun huomenna.Miksei ylikuumentumissuoja laukea vaikka veden lämpö oli 94 astetta olisko viallinen.Ja kiitos vinkeiestä.

Tässä saattaa olla syy toimimattomuuteen.Y hdistä musta ja oranssi johto keskenään, niin lämmitin käynnistyy jos vesitermostaatti oli viallinen.

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 7.04.2017 kello on 13:11
Vs: Lämmitin
« Vastaus #19 : 27.12.2016 kello on 21:57 »
Ohjauspanelissa syttyy vihreä valo ja puhallin lähtee käymään,ei sytyttänyt minuutinkaan jälkeen.Yhdistin vesi termostaatin johdot ei auttanut.Kaasu venttiiliohjaimen vihreään johtoon ei tule virtaa.Mulla on sun piirtämä kaavio mistä näen mihin pitäisi tulla virtaa.

*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:26
Vs: Lämmitin
« Vastaus #20 : 27.12.2016 kello on 22:15 »
Ohjauspanelissa syttyy vihreä valo ja puhallin lähtee käymään,ei sytyttänyt minuutinkaan jälkeen.Yhdistin vesi termostaatin johdot ei auttanut.Kaasu venttiiliohjaimen vihreään johtoon ei tule virtaa.Mulla on sun piirtämä kaavio mistä näen mihin pitäisi tulla virtaa.

Lähetä se pääohjainkortti minulle korjattavaksi. Samalla voisit lähettää kaasuventtiilin, ohjauspaneelin ja puhaltimen ilman koteloa. YV:nä voidaan sopia tarkemmin.