Matkailukeskustelut > Nähtävyydet ja huvipaikat
Merenrantaa
kimi:
Hankoniemellä Lappohjanranta on hyvä jos tykkää hiekkarannoista. On myös uudenmaan virkistysalueyhdist yksen alue.
Rantaan joutuu yleiseltä parkkipaikalta muutamia satoja metrejä kävelemään. Ranta erittäin lapsiystävällinen ja aikuisille taas rasittava koska kauas rannasta joutuu kävelemään jos syvälle haluaa.
Veneilijöille taas Pellingissä yhdistyksen saari on myös käynnin arvoinen
Jgahpir:
"Kiitos viestistäsi ja palautteestasi. Mukava kuulla, että Kopparnäsin alue on ollut sinulle mieleen. Virkistysalueyhdist yksen toimintaa rahoitetaan verovaroin eli jäsenkunnat maksavat toiminnan kulut ja suurimman osan aluehankintakuluist a. Ympäristöministeriö n budjetista on saatu aina vähintään 30% avustusta maakauppoihin. Tällä yhteistyökuviolla kuntien omistama yhdistys on vuosien mittaan onnistunut kokoamaan jo melko kattavan virkistysalueverkos ton, joka täydentää kuntien omien virkistysalueiden ja kansallispuistojen tarjontaa.
Hyviä kesäreissuja!
Rea Nyström
suunnittelupäällikk ö
Uudenmaan virkistysalueyhdist ys"
Teukka-74:
Jos tuonna Kopparnäsin alueelle saapuu vaunu perässä niin minnekkä
olis mielestänne paras leiriytyä? Mä en voi kovin pitkiä matkoja tällä nyt
toipumisvaiheessa olevalla nilkalla kävellä joten ehkä hienoimmat nähtävyydet
jääne kokematta.
Muu väki on kyllä innokkaita liikkumaan Thumb
Jgahpir:
Lukaises Teukka edelliseltä sivulta Pefletin kommentit ja pelaa sen mukaan :D
Esim sen Kettukallion parkista on 50m tulistelukatokseen josta näkymä merelle ja siitä rantaan 50m.
Katokseen ja itse kalliolle hyväkuntoinen kävelytie.
Itellä on meren sijasta Pielisen rantaa, tosi puska, Rykimäniemi:
Pefletti 750:
Teukka, hyvin pääsee vaunulla parkkiin kopparnäsiin, paikoitellen tie kapea jos joku sattuu vastaan ajamaan !
Siellähän on kaksi erillistä "puskaparkkia" joihin vaunun kanssa hyvin pääsee, niiden välimatka on noin pari kilometriä.
Ja parempi (mun mielestä) on merelle päin katsottuna vasen Thumb
En osaa sitä kartalta kuvailla mutta jos tännepäin eksyt niin rimpauta rohkeesti vaan niin neuvon kyllä "perille asti"
Nolla 500-945088
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta