rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kasettiverhon vaihto  (Luettu 5474 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:23
Kasettiverhon vaihto
« : 30.05.2016 kello on 08:24 »
Moikka!

Olen yrittänyt googlettaa eri matkailuauto/asuntovaunu tarvikemyynneistä uutta kasettiverhoa. Nyt tarvittais apua sen löytämiseen
vaikka esim. saksa, italia yms. Itsellä ei kieli ja taito riitä hakemiseen, jos joku tietäisi asiasta ja linkittäisi mulle.
Tietysti vanhankin saattaisi joku osata korjatakkin, koska ilmeisesti vain naru hässäkkä pois paikoiltaan,
Eli vielä verhon leveys ja korkeus. Valoaukon mitat 1270 mm x 510 mm. Kehys mitat 1340 mm x 580 mm.
Toivottavasti löytyy neuvoa asiaan Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 7.09.2019 kello on 12:12
Vs: Kasettiverhon vaihto
« Vastaus #1 : 30.05.2016 kello on 16:13 »

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:41
Vs: Kasettiverhon vaihto
« Vastaus #2 : 30.05.2016 kello on 16:34 »
Jos kasetti on muuten ehjä,  minä kyllä pistäisin siihen vaan uudet narut. Naruahan saa kaihtimia myyvistä liikkeistä.  ;)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:23
Vs: Kasettiverhon vaihto
« Vastaus #3 : 30.05.2016 kello on 22:04 »
Jos kasetti on muuten ehjä,  minä kyllä pistäisin siihen vaan uudet narut. Naruahan saa kaihtimia myyvistä liikkeistä.  ;)
Narut on kyllä ehjät, mutta se pujottelu onkin sit varmaan harmaita hiuksia nostattava homma. Auton alta löytyi alkuperäinen suojattu vetokoukon     johtosarja :) Purin toisen mikä oli ryöstelty molemmilta takavaloilta. Mielenkiintoinen auto, myös peruutuskameralle  oli kytkin kojelaudassa. Purettiin pois ja kytkettiin peruutusvaloon. Nyt pelittää vain pakki päälle ja kuva. Vielä pitää näyttö laittaa jotenkin fiksumpaan paikkaan, Oli laitettu stereoiden aukon eteen Thumbd. Paljon on vielä töitä ennen kuin
tulee mieleisekseni. Huomenna tuttu kaveri ( verhoilija ) tulee katsomaan jospa laitettaisiin sisustuskin uusiksi.
« Viimeksi muokattu: 31.05.2016 kello on 00:34 »