Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Kompurakaappi
Turhan Höpöttäjä:
Suonenjoella kirpparilla myynnissä 12V:n kompurakaappi.
velnum:
:) Karavaani käyttön tarkoitettu kompura jääkaappi kestää tärinää paremmin kuin perinteiset, kosa kylmää tuttava kojeikko on suuniteltu nimenomaan liikuvaan karvani käyttöön . Myös käytössä kylmää tuttava kojeikko vie huomattavasti vähemmän virtaa kuin perinteinen kotitalous kompura kaappi .Valitettvasti hintaa on huolettomasti myös rokotettu enemmän. ???
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 15.10.2016 kello on 17:45 ---Suonenjoella kirpparilla myynnissä 12V:n kompurakaappi.
--- Lainaus päättyy ---
Suonenjoen kaapin hinta on 180e.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: velnum - 16.10.2016 kello on 12:36 --- :) Karavaani käyttön tarkoitettu kompura jääkaappi kestää tärinää paremmin kuin perinteiset, kosa kylmää tuttava kojeikko on suuniteltu nimenomaan liikuvaan karvani käyttöön . Myös käytössä kylmää tuttava kojeikko vie huomattavasti vähemmän virtaa kuin perinteinen kotitalous kompura kaappi .Valitettvasti hintaa on huolettomasti myös rokotettu enemmän. ???
--- Lainaus päättyy ---
Kaveri laittoi viime syksynä m-autoonsa 12V jääkaapin kun saatiin se halvalla. Pieni ruokainen ja hyvin jäähdyttää.
Kalat umpijäässä pakasteosiossa.
Minulla on Verkkokaupasta ostettu kompurakaappi ja ajelen teittömilläteillä. Hyvin on kestänyt koneisto kolinat ja heijaukset.
Se on molempi-parempi. Jos järkevään hintaan saa 12V kaapin niin osta, muutoin katsoisin A+++ kaappia intikan perään kuten Pamaus kirjoitti ja minulla on Thumb
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.10.2016 kello on 13:08 ---Suonenjoen kaapin hinta on 180e.
--- Lainaus päättyy ---
Vielä on satasen riita esim minun "merkkikaappiin" ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta