Tekniikkakeskustelut > Alde

Alde 3020 Fan Failure

<< < (3/3)

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Laaga -  3.10.2016     kello on 20:18 ---Ei tietoa kun johto kulkee ympäri kuljinta suurimmanosan siitä piilossa kalusteiden takana joita ei purettu eikä vanhaa johtoa saanut poiskaan. Vika voi myös olla siinä, että 230V johto kulkee samoissa nipuissa ja luulen lukeneeni jotta näin ei sais olla.
Anturin paikkaa vaihdettiin jotta saatiin johto uusittua.

--- Lainaus päättyy ---

Oishan sen voinut testata siten, että laite ei ole verkossa kiinni.

Laaga:
Testasin kyllä myös ilman sähköä ja ei Alde toiminut oikein silloinkaan. Nuo mittarimittaus hommat ei luonnistu meikäläiseltä enkä pyytänyt taannoisen ongelman mittaajaa mittaileen johtoa kun en älynnyt.

Laaga:
Jatkokertomusta vuosien vieriessä ongelmia on ollut liikaa lämpöä, yli säädetun pyynnin, ali lämpöä, paneelissa lämpötila näytössä 7 asteesta 29 asteeseen. Keittänyt nestettä yli paisuntasäiliöstä.
Nyt vaihdettu uusi paneeli, tällä hetkellä kaikkia ok, koputan puuta.

Sfc117949:
Itsellä teki tuota. Korjaaja sanoi uusi puhallin se on varmasti vaikka 2v 4kk vanha auto. Vaihdettiin. Korjaantui pariksi kk. Sitten taas uudestaan alkoi satunnaisesti kuten ennen ja isomman tärinän jälkeen ei kaasulla ollenkaan. Nyt päätin perehtyä itse kun kotiutettiin. Ota kuva joka liikkeestä mitä teet ennen ja jälkeen. No tuo johdin liitin mikä menee pannuun, niin siitä sininen johhtoliitin

Sfc117949:
Jäänyt painamatta itse liittimeen niin,että olisi lukittunut. Huomasin myös kuvasta ennenkuin otin käsiini jossa sen totesin. Oli 5mm korkeammalla ylimpänä muista. Sen painaminen pohjaan lukitsi sen ja siitä asti toiminut. Turhaa tuuletin vaihdettiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View