Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Jääkaapin tehonsäätö
kimi:
Itse olen tuulettimen ja termostaatin hankkinut yli 5v sitten. Tarvetta asentaa tuo ei ole ollut ja kulkevat kaapissa mukana. Hellesäällä jäätölö pysyy kovana pakkasessa ja Oivariini niin kovaa että ei helpolla leviä taas jääkaapissa. Ennen ensimmäistä kesäreissua nuo ostin kun en kaappia ja sen toimintaa vielä tuntenut.
Turhan Höpöttäjä:
Vanhemmissa jääkaapeissa, jos termostaatin asetus on +2...+4:ään ei oikeaa lämpötilaa kesällä saavuteta, jos ei ole takatilan tuulettimia.
LMC-91:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 25.05.2016 kello on 21:26 ---Itsellä on myös tuo LMC vm 1991. Tuuletus toimii hyvin, ei tarvitse lisätuulettimia. Lattiassa iso reikä ja seinässä iso reikä.
Liekin koko ei juurikaan muutu oli kaasu 1 tai 5. Ei tuollaista lämpötilan heittelyä ole minulla esiintynyt, joten tuo sakkauma/termostaatti saattaa olla syynä.
--- Lainaus päättyy ---
Pitää ensin tehdä tuo kaapin armoton ravistelu ja haen sen termarin Teukalta. Asennetaan sitten tuulettimet jos tarve vaatii. Jäi kyllä viimeisimmän putkien kopistelujen jälkeen paineilmapuhallukse t palopäähän tekemättä. Onhan sinne saattanut jotain roskaa tippua.
Turhan Höpöttäjä:
Yöllä kuulee sähkö käytöllä jääkaapin terkusta naksahdus kun kaappi kytkeytyy päälle ja pois. Kaasulla sitä ei tietenkään kuulu.
LMC-91:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 25.05.2016 kello on 22:04 ---Yöllä kuulee sähkö käytöllä jääkaapin terkusta naksahdus kun kaappi kytkeytyy päälle ja pois. Kaasulla sitä ei tietenkään kuulu.
--- Lainaus päättyy ---
Täytyy lainata siihen hommaan emännän korvia :laugh: Oma kuulo menny työmailla kehnoksi. ...omaa tyhmyyttä kylläkin. Koneet ulvoo ja kuulosuojaimet muualla kuin korvilla :'(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta