Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Elämäntilanteen muutos ja vaunun myynti

<< < (2/14) > >>

Alan:
Voimia Antille. Minäkin kannustan olemaan myymättä, jos tilanne sallii. Ei elämä tuohonkaan pääty vaan jatkuu. Et ole ensimmäinen täällä tuossa tilanteessa.

AnttiF:
Kaikki menee, talo, auto, vaunu, lapset... Ex. muutti toiselle paikkakunnalle mitään sanomatta, sopimatta. Katosi vain lapsien kanssa. Tiedän mikä sota jatkossa olisi lasten tapaamisien kanssa, joten ehkä parempi kärsiä kaiken menetys kerralla. Lapset ovat onneksi niin pieniä että tuskin minua muistavat kauaa.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: AnttiF - 16.05.2016     kello on 20:51 ---Akka lähti lapsien kanssa, mitäpä mä tällä yksinäni

--- Lainaus päättyy ---

Voimia sinne, itsellä sama tilanne, oli mielessä Adrian myyminen tai vaihto moottoripyörään jota tuli aikoinaan harrastettua. Vaimo lähti tammikuussa, lasten suhteen on yhteishuoltajuus joka ehkä lienee suurin syy miksi en taitane sittenkään aloittaa sitä moottoripyöräilyä.. .lapset kun ovat niin kotiutuneet tuohon matkailuautoon..

Sanovat että kyllä se siitä helpottaa, yritän sitä samaa toitottaa sitten myös sinulle mutta sitä milloin se helpottaa..en tiedä, ei ainakaan mulla vielä.  :-\

Älä anna periksi, lapset ovat myös sinun...

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 17.05.2016     kello on 14:21 ---Voimia sinne, itsellä sama tilanne, oli mielessä Adrian myyminen tai vaihto moottoripyörään jota tuli aikoinaan harrastettua. Vaimo lähti tammikuussa, lasten suhteen on yhteishuoltajuus joka ehkä lienee suurin syy miksi en taitane sittenkään aloittaa sitä moottoripyöräilyä.. .lapset kun ovat niin kotiutuneet tuohon matkailuautoon..

Sanovat että kyllä se siitä helpottaa, yritän sitä samaa toitottaa sitten myös sinulle mutta sitä milloin se helpottaa..en tiedä, ei ainakaan mulla vielä.  :-\

Älä anna periksi, lapset ovat myös sinun...

--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin Thumb Voimia sinne...

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 17.05.2016     kello on 14:21 ---Älä anna periksi, lapset ovat myös sinun...

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä todellakin.

Uskomaton juttu. Viestihistoriasta päätellen vielä tolkun, lasten parasta ajattelevan miehen kohdalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View