Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Elämäntilanteen muutos ja vaunun myynti
Alan:
Muutin paremmaksi, hyvä huomio.
Edit: Myynti-ilmoitus löytyy edelleen Myydään -osiosta.
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.05.2016 kello on 19:31 ---Muutin paremmaksi, hyvä huomio.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos. Ilmankos en löytäny tietoja siitä vaunusta. ;)
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: AnttiF - 17.05.2016 kello on 14:16 ---Kaikki menee, talo, auto, vaunu, lapset... Ex. muutti toiselle paikkakunnalle mitään sanomatta, sopimatta. Katosi vain lapsien kanssa. Tiedän mikä sota jatkossa olisi lasten tapaamisien kanssa, joten ehkä parempi kärsiä kaiken menetys kerralla. Lapset ovat onneksi niin pieniä että tuskin minua muistavat kauaa.
--- Lainaus päättyy ---
Eihän se nyt noin mene. Taistele hyvä mies.
Muulla ei oo väliä, mutta lapsistaan ei mies luovu.
Onneva:
Älä luovu lapsista. Lapset tarvitsevat isän ja heillä on oikeus omaan isään.
Sinä tarvitset myös lapset ja he ovat myös sinun koko loppuelämän.
Lapset on ja pysyy vaikka koko omaisuus menisi.
Minäkin kannustan vaunun pitämiseen. Tämä on niin hyvä sosiaalinen harrastus ja vaikeissa elämänvaiheissa on hyvä olla ihmisiä ympärillä.
Yksin ei ole kenenkään hyvä olla ja vertaistukea löytyy varmasti näistä karavaanariporukois ta. Ehkä myöhemmin uusi rakkauskin vaikka nyt tuntuu, että hajoat etkä kykene uusia suhteita edes ajattelemaan.
Voimia ja uskoa tulevaisuuteen.
Ps. Olen monen lapsen äiti - tällä kokemuksella puolustan isän tärkeyttä ja oikeuksia.
Pefletti 750:
Tsemppiä AnttiF, minä jos kuka tiedän kyllä mitä on olla "pohjamudissa" !
Sieltä ei ole kuin yks suunta ja se on ylöspäin, vie kyllä oman aikansa !
Jos sulla on edes yksi HYVÄ kaveri juttuseuraksi niin käytä häntä, ite en joskus sitä osannut hyödyntää vaikka olis kannattanut !!
Ja lapset on molempien, äiti EI ole mikään "jumala" siinä suhteessa, usko mua, mä tiedän sen !
Nimim. 3 pikkulapsen yh-iskä (ja ylpeä siitä)
Ja jos juttukaveria kaipaat niin ota muhun yhteyttä, nolla500 945088
Ps. Älä myy vaunuas pois, jos sulla on mahollisuus se säilyttää Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta