Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Jääkaappi electrolux rm 4400/4401

(1/2) > >>

jkettunen:
Eli vaununa solikan 9 olen mietiskellyt että olisko jääkaapin pakokaasut parempi ohjata putkea pitkin vaunun seinäritilän kautta suoraan ulos kun nythän ne tulevat ritilän läpi omaiaikojaan ja lämmittävät vain suotta sitä jäähdystys tunnelia
taitaisi olla myynnissä valmiita ritilöitä missä on pakoputkelle oikessa reunassa valmis läpivienti
eli kannattaisko tehdä sellainen muutos olisiko siitä hyötyö kaapin toimin kannalta

Joskupa:
Itse laitoin Nordicaan uudet ritilät. Piti entisiä aukkoja suurentaa. Nykyisin ei ehkä tarvii sitä operaatiota tehdä.
Pakoputken jatkeen sain käytettynä, joten se oli aika yksinkertainen toimenpide.
Toimenpide auttoi ja jääkaappi pysyy kylmänä helteillä.
Samalla huolto helpottui, vielä voisi puhaltimen kytkeä.

jkettunen:
sitä puhallinta minäkin olen miettinyt mutta se että viilenisikö se ilmatunneli jos sen pakoputken muuttaisi suoraan ulos

-------:
turha homma värkätä. On toiminut useammassa vaunussa ongelmitta kovillakin helteillä, kun poltin ja suutin ei oo tukossa.. 

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 15.05.2016     kello on 20:09 ---turha homma värkätä. On toiminut useammassa vaunussa ongelmitta kovillakin helteillä, kun poltin ja suutin ei oo tukossa..

--- Lainaus päättyy ---

Turhaa on turha höpöttäminen. Kun kaappeja ja asennuksia on erilaisia, niin toimintakin on aina vähän erilaista.
Vai myyvätkö kaapintekijät puhaltimia ihan vaan kansaa kusettaakseen?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View