Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Isolla vaunulla reissussa, Minkälaisia kokemuksia?
560FMK:
--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 2.11.2016 kello on 10:42 ---Minulla raapi alaslaskettavat takajalat tiukoissa paikoissa eli ei vaunuun tullut mitään jälkiä vaikka ikävä äänihän sieltä takaa tuli.
--- Lainaus päättyy ---
Mun kärryssä on lattiaan ruuvatut "kulumaraudat" takanurkissa, ottaa ekaks tonttiin kiinni, ja onhan nuo raapinu muutamaan kertaan, ihan tavan ajotilanteissa asfaltillakin. Kaikenmaailman notkelmia/ylityksiä milloin missäkin.
--- Lainaus ---Ei kai ne laivoissa yläkansille vaunun kanssa ajavia ohjaa ?
--- Lainaus päättyy ---
Oon joutunu ajeleen useemmankin kerran Finnlinesilla.
K.E.V:
OT: Ei missään Finlinesissa, vaan esim pikkulautalla Sisiliaan , Muutamassa jyrkässä Campingin rampissa. >>>>Aika monessa olen kulkenut. Vaunuissa on tassut eri paikoissa.
About samoissa paikoissa samanmittaiset a-autot tarttee wheelie barsit.
Eihän tuolla raapaisulla ole merkitystä kun tassu siellä raapii.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 4.11.2016 kello on 21:15 ---Eihän tuolla raapaisulla ole merkitystä kun tassu siellä raapii.
--- Lainaus päättyy ---
Voihan se rasittaa runkoa pahastikin....
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 5.11.2016 kello on 09:36 ---Voihan se rasittaa runkoa pahastikin....
--- Lainaus päättyy ---
Riippuu vaunusta, esim soliferissä tassut on pääasiassa vaneeria vasten ja joissakin tassut ovat runkopalkissa kiinni.
Oli niin tai näin, niin jos kovasti menee tassun varaan takapäästä, niin vaurioita voi syntyä, mutta tässäkin maalaisjärki on kovasti sallittua
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 5.11.2016 kello on 09:36 ---Voihan se rasittaa runkoa pahastikin....
--- Lainaus päättyy ---
Enemmän se "rasittaa" jos tassuja ei ois, rasittais pohjaa, sivuseiniä ja takapeltiä. Ihan näkyvästi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta