Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Onko joku ollut asuntovaunun kanssa Kolmårdenissa?

<< < (4/6) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 22.03.2012     kello on 13:00 ---Mulle kävi ihan samalla tavalla ;D

--- Lainaus päättyy ---

onneks meittii sit kaks täällä  8) ;D

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 22.03.2012     kello on 13:29 ---onneks meittii sit kaks täällä  8) ;D

--- Lainaus päättyy ---

Noita sattuu. Ihan sen takia, ettei tuo käynyt minunkaan järkeen piti tarkistaa Perho-ukon kommentin päivämäärä. Mitenköhän hän voi, ei ole  kirjautunut muutamaan päivään. Jos ukko luet tämän niin tsemppiä.

ihaa:
Juu mun piikkiin menee, ei ollut haulla muuta Kolmårdeniin viittaavaa niin tähän samaan sen sitten änkäsin.

Aika vähän on Kolmårdenissa käyneitä palstalaisia kun ei ole juttua siitä ja sen ympäristöstä,  liekkö tuo sitten liian lähellä. ;D

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 22.03.2012     kello on 13:58 ---Juu mun piikkiin menee, ei ollut haulla muuta Kolmårdeniin viittaavaa niin tähän samaan sen sitten änkäsin.

Aika vähän on Kolmårdenissa käyneitä palstalaisia kun ei ole juttua siitä ja sen ympäristöstä,  liekkö tuo sitten liian lähellä. ;D

--- Lainaus päättyy ---
Jos siellä ei oo muut käyneet ;)

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: ose - 22.03.2012     kello on 14:02 ---Jos siellä ei oo muut käyneet ;)

--- Lainaus päättyy ---

Käyty on, mutta ei yövytty kämppärillä. Saavuttiin silloin myöhään illalla kaskaiden sirittäessä ja ajettiin tarhan ohitse noin 10km ja metsätien puskaparkkiin.
Seuraavana iltana suunta kohden Liseberin huvipuistoa ja sieltä Uddevallan taakse noukkimaan makrillejä, Osloon mäen-päälle Cämppäriin jossa vieressä oli relieffi siitä Huudosta. Sieltä sikksakkia Trondheimiin ja Åren kautta kotimaahan. 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View