Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

kaasupullon paineensäädin

<< < (7/8) > >>

mike:
Tuossahan se on kuvassa. Löytyy kyllä karavan liikkeistä.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: mike - 14.05.2016     kello on 20:40 ---Tuossahan se on kuvassa. Löytyy kyllä karavan liikkeistä.

--- Lainaus päättyy ---

Kuvassa olevassa on mukana paineensäädin. Kimi kysyi sellaista, mihin liitetään säädin, eli pelkkä sulkuventtiili. Vai miten sen ilmaisisi?

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 14.05.2016     kello on 21:03 ---Kuvassa olevassa on mukana paineensäädin. Kimi kysyi sellaista, mihin liitetään säädin, eli pelkkä sulkuventtiili. Vai miten sen ilmaisisi?

--- Lainaus päättyy ---

Juuri noin. Pystyy sitten käyttämään pulloja sekaisin. Kiitos vastaajille

mike:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 14.05.2016     kello on 15:46 ---^
Aloittajan (kipa76) kysäreitä ajattelin.. selviis asia jotenki. Muutenhan tämä menee pelkäksi keskusteluksi kaasuvehkeistä yleisesti. Vaikka mikäs siinä  ^-^

E: asian vierestä: mulla on jossa on varaston kätköissä sellainen 30mbar pv-säädin-sulkuhana, jossa on aloittajan kuvailema "rulla". Mun säätimessä on päällä punainen "rulla": on-off (1/4 kierrosta) - se on siis leveämpi laitos mitä tämä, jossa ei ole säädin mukana:
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.) napsaan kuvan kunhan tulee vastaan..
Olikohan aloittajalla kv-sivuventtiili vai pv? Tämä ei kait ole selvinnyt vielä..

--- Lainaus päättyy ---
Lukeehan tuossa ettei ole säädin mukana. Se on pelkkä venttiili. Ittellä samanlainen.

Knaus-90:
Näin meinaan itse laittaa, saa pienemmän pullon pannun testikäyttöön.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View