rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: kaasupullon paineensäädin  (Luettu 17054 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:01
  • Callengr
Vs: kaasupullon paineensäädin
« Vastaus #30 : 14.05.2016 kello on 20:40 »
Tuossahan se on kuvassa. Löytyy kyllä karavan liikkeistä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:08
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: kaasupullon paineensäädin
« Vastaus #31 : 14.05.2016 kello on 21:03 »
Tuossahan se on kuvassa. Löytyy kyllä karavan liikkeistä.

Kuvassa olevassa on mukana paineensäädin. Kimi kysyi sellaista, mihin liitetään säädin, eli pelkkä sulkuventtiili. Vai miten sen ilmaisisi?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:41
Vs: kaasupullon paineensäädin
« Vastaus #32 : 14.05.2016 kello on 21:15 »
Kuvassa olevassa on mukana paineensäädin. Kimi kysyi sellaista, mihin liitetään säädin, eli pelkkä sulkuventtiili. Vai miten sen ilmaisisi?

Juuri noin. Pystyy sitten käyttämään pulloja sekaisin. Kiitos vastaajille

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:01
  • Callengr
Vs: kaasupullon paineensäädin
« Vastaus #33 : 14.05.2016 kello on 21:27 »
^
Aloittajan (kipa76) kysäreitä ajattelin.. selviis asia jotenki. Muutenhan tämä menee pelkäksi keskusteluksi kaasuvehkeistä yleisesti. Vaikka mikäs siinä  ^-^

E: asian vierestä: mulla on jossa on varaston kätköissä sellainen 30mbar pv-säädin-sulkuhana, jossa on aloittajan kuvailema "rulla". Mun säätimessä on päällä punainen "rulla": on-off (1/4 kierrosta) - se on siis leveämpi laitos mitä tämä, jossa ei ole säädin mukana:
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.) napsaan kuvan kunhan tulee vastaan..
Olikohan aloittajalla kv-sivuventtiili vai pv? Tämä ei kait ole selvinnyt vielä..
Lukeehan tuossa ettei ole säädin mukana. Se on pelkkä venttiili. Ittellä samanlainen.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.04.2023 kello on 16:44
  • Nurmijärvi
Vs: kaasupullon paineensäädin
« Vastaus #34 : 14.05.2016 kello on 21:39 »
Näin meinaan itse laittaa, saa pienemmän pullon pannun testikäyttöön.



*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 4.05.2017 kello on 18:08
Vs: kaasupullon paineensäädin
« Vastaus #35 : 14.05.2016 kello on 22:44 »
kuvaa on kyselty mutta letkuviritys jo korjattu.
elikkä pullosta säätimelle oli letku ja kiinnitys klemmareilla ja ku siinä pitäs olla se kierre kiinnitys niin siihen oli laitettu semmonen pää mihin sai klemmari kiinnityksen, tuo juttu oli tehty väliaikaseksi korjaukseksi reissulla jo noin vuosi ennen ku ostin auton.
nyt säädin pullossa kiinni

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:18
Vs: kaasupullon paineensäädin
« Vastaus #36 : 19.05.2016 kello on 23:25 »
..
mulla on jossa on varaston kätköissä sellainen 30mbar pv-säädin-sulkuhana, jossa on aloittajan kuvailema "rulla". Mun säätimessä on päällä punainen "rulla": on-off (1/4 kierrosta) - se on siis leveämpi laitos mitä tämä, jossa ei ole säädin mukana:
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.) napsaan kuvan kunhan tulee vastaan..
..
Tänään osui silmiin..

..mielenkiintoinen yksikkö, 300 mm w.c. (water column [millimeter] ) ~29.4mbar  :D