Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

kaasupullon paineensäädin

<< < (3/8) > >>

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: kipa76 - 10.05.2016     kello on 18:56 ---täytyypä huomenna katella jos se säädin jossaki ois, kaikkia kaasulaitteita kuitenki käytetty ja toimivat hyvin...

--- Lainaus päättyy ---

Mitäs laitteita siellä on? mikä lämmitin.

kipa76:

--- Lainaus käyttäjältä: Knaus-90 - 10.05.2016     kello on 19:54 ---Mitäs laitteita siellä on? mikä lämmitin.

--- Lainaus päättyy ---

alde 2920, jääkaappi, uuni ja liesi

Knaus-90:
^
No sitten siellä on se 30 mbar säädin jossain..

kipa76:

--- Lainaus käyttäjältä: Knaus-90 - 10.05.2016     kello on 21:21 ---^
No sitten siellä on se 30 mbar säädin jossain..

--- Lainaus päättyy ---

niinpä oliki, mulla ollu tuo auto tallilla n.30km päässä ja ei helposti pääse asioita kattomaan jos jotaki tulee mieleen mutta nyt hain tähän lähemmäs sen ja oli se säädin siellä kaapin ylänurkassa, ei vaan ollu pistäny silmään ku ei ollu aikasemmin tullu ees mieleen että semmonen pitäs olla... sitä vaan käyttää vehkeitä ja olettaa että kaikki on kunnossa ;D

tästä syystä olen monesti kyselly kaikkea mitä mieleen tullu ko kaikkea ei tämmönen alotteleva harrastaja huomaa

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: kipa76 - 10.05.2016     kello on 22:36 ---
niinpä oliki, mulla ollu tuo auto tallilla n.30km päässä ja ei helposti pääse asioita kattomaan jos jotaki tulee mieleen mutta nyt hain tähän lähemmäs sen ja oli se säädin siellä kaapin ylänurkassa, ei vaan ollu pistäny silmään ku ei ollu aikasemmin tullu ees mieleen että semmonen pitäs olla... sitä vaan käyttää vehkeitä ja olettaa että kaikki on kunnossa ;D

tästä syystä olen monesti kyselly kaikkea mitä mieleen tullu ko kaikkea ei tämmönen alotteleva harrastaja huomaa

--- Lainaus päättyy ---

Ei kysyvä tieltä eksy. vai miten se oli.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View