Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Telkkarin ääni ei aina kuulu
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 4.10.2016 kello on 21:53 ---Otappa näistä selvää mikä tekniikka siinä on. Mutta Lenco siinä lukee.
--- Lainaus päättyy ---
Osiko tälläinen.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 4.10.2016 kello on 22:10 ---Osiko tälläinen.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Semmonen juuri. Elikkä miinukset yhteen ja plussat yhteen. Ja pyöreään pistokkeeseen +:t keskelle ja -:set kuoreen. Thumb
am1958:
minulla on philipsissä tuollainen pistoke missä on kaikki ok, eli toisessa päässä on sytkärinpistoke, onko sulla joku johto mikä pitää itse kytkeä, kyllä ne kaikki karvat on kytkettävä, jos tarvit johdon niin mulla on yks ylimääräinen philipsin uusi johto ja verkkomuuntajakin, saattaa käydä sulle sekin on uusi. ja on virtalähteessä vika jos ääni ei kuulu, loppuu ampeerit, se on todettu,ihme kyllä, on näin, 4 amp työnsi virtaa akkulaturista ja kävi laturi tosi kuumana ja ääni ei kuulunut mut kuva näkyi, ja kun asauton akkuun kytkettiin niin avot äänetkin löytyi, niin että ehkä ei ole aina mitään oikeeta komponenttivikaa jos äänet on on hukassa
Turhan Höpöttäjä:
Nyt pelaa. Katkaisin johdon. Ulkovaipassa kiertää miinus ja sisäjohdossa plus. Kytkin uuteen liittimeen. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta