Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

tuliko teille caravanlehti ?

<< < (3/5) > >>

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco -  8.06.2011     kello on 21:53 ---No se on saatavilla kaikkiin bmw malleihin sellaisen pikkuseikan kans että vaatii autonalkuperäisen navigaattori homman noin 3000€ ja se lämpökamera homma on sitten lisäksi siihen noin 2500€.

Käytiin nimittäin hertsikan laakkosella kysymässä tarjousta 5-sarjan farkusta jossa ois kyseiset vempaimet. Mersussahan tuo on ollut jo pitkän aikaa :D

--- Lainaus päättyy ---

Joo toi onkin köyhien murheita... ;D
Rikkaat ei edes niitä kysele vaan kaikilla herkuilla...

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  8.06.2011     kello on 21:06 --- Eipä tule kyseistä lehteä,olen erakko,mutta tuohon hirvivaroittimeen,täyttä humpuukia !!!  ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
  ...Erakko ...Mikäs se sellainen sosiaalinen "erakko" on jolla on ystäviä ympäri Suomenmaan.   ;)

remppa:
Mul on ollut vänkärinpenkillä sellainen hirvihälytin, kerran varottanut ja oli aihetta:)

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: remppa -  9.06.2011     kello on 01:07 ---Mul on ollut vänkärinpenkillä sellainen hirvihälytin, kerran varottanut ja oli aihetta:)

--- Lainaus päättyy ---

Samoin meilläkin. mutta siinä on sellainen pikku vika. olen huomannut että aikausein on Sleep mode päällä :D

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco -  9.06.2011     kello on 05:03 ---Samoin meilläkin. mutta siinä on sellainen pikku vika. olen huomannut että aikausein on Sleep mode päällä :D

--- Lainaus päättyy ---

mist tollassii vois si ostaa ja mist se masina tietää ,et just hirvi hypää tiel vai varottaaks se kaikist elukoist ?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View