Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
tuliko teille caravanlehti ?
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 8.06.2011 kello on 21:53 ---No se on saatavilla kaikkiin bmw malleihin sellaisen pikkuseikan kans että vaatii autonalkuperäisen navigaattori homman noin 3000€ ja se lämpökamera homma on sitten lisäksi siihen noin 2500€.
Käytiin nimittäin hertsikan laakkosella kysymässä tarjousta 5-sarjan farkusta jossa ois kyseiset vempaimet. Mersussahan tuo on ollut jo pitkän aikaa :D
--- Lainaus päättyy ---
Joo toi onkin köyhien murheita... ;D
Rikkaat ei edes niitä kysele vaan kaikilla herkuilla...
putkimies:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 8.06.2011 kello on 21:06 --- Eipä tule kyseistä lehteä,olen erakko,mutta tuohon hirvivaroittimeen,täyttä humpuukia !!! ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
...Erakko ...Mikäs se sellainen sosiaalinen "erakko" on jolla on ystäviä ympäri Suomenmaan. ;)
remppa:
Mul on ollut vänkärinpenkillä sellainen hirvihälytin, kerran varottanut ja oli aihetta:)
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: remppa - 9.06.2011 kello on 01:07 ---Mul on ollut vänkärinpenkillä sellainen hirvihälytin, kerran varottanut ja oli aihetta:)
--- Lainaus päättyy ---
Samoin meilläkin. mutta siinä on sellainen pikku vika. olen huomannut että aikausein on Sleep mode päällä :D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 9.06.2011 kello on 05:03 ---Samoin meilläkin. mutta siinä on sellainen pikku vika. olen huomannut että aikausein on Sleep mode päällä :D
--- Lainaus päättyy ---
mist tollassii vois si ostaa ja mist se masina tietää ,et just hirvi hypää tiel vai varottaaks se kaikist elukoist ?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta