Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Jokamiehenoikeus ja vaunun kanssa leiriytyminen

<< < (19/20) > >>

Pohjanperän pappa:
No mitenhän  tuo Portugali, Egypti ja Norja liittyvät tähän  jokamiesoikeuteen? Missään noissa maissa ei ole laissa jokamiehen oikeutta.

Eikös aloitus ollut tarkoitettu Suomessa olevasta jokamiehenoikeudest a? Ja sekin  periaatteessa koskee vain meitä suomalaisia. Esim marjan poiminta bisnestarkoituksess a ei enää kuuluu jokamiehen oikeuksiin.

Tästä ei ole vielä käyty oikeutta.

Olen matkannut vuosikymmeniä matkakulkimilla ja viime aikoina verroinkin olen paljon ollut siellä sun täällä puskaparkissa. Ei ole ollut ongelmaa näissä jokamiehenoikeuksis sa.

Mutta hei, ystävät hyvät, meillähän löytyy sitä kuuluisaa maalaistervettä järkeä.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Pohjanperän pappa - 26.11.2016     kello on 22:01 ---Esim marjan poiminta bisnestarkoituksess a ei enää kuuluu jokamiehen oikeuksiin.

Tästä ei ole vielä käyty oikeutta.

--- Lainaus päättyy ---
Missäs tuollaisesta puhutaan...?

HarriOlavi:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 26.11.2016     kello on 22:04 ---Missäs tuollaisesta puhutaan...?

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä. Mielestäni useana kesänä on ainakin Thaimaasta ollut marjanpoimijoita Suomen metsissä joidenkin firmojen palkkalistoilla. Korjatkaa jos olen väärässä.  :-\

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Pohjanperän pappa - 26.11.2016     kello on 22:01 ---
Eikös aloitus ollut tarkoitettu Suomessa olevasta jokamiehenoikeudest a? Ja sekin  periaatteessa koskee vain meitä suomalaisia. Esim marjan poiminta bisnestarkoituksess a ei enää kuuluu jokamiehen oikeuksiin

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus ---Jokamiehenoikeuksilla tarkoitetaan jokaisen Suomessa oleskelevan mahdollisuutta käyttää luontoa siitä riippumatta, kuka omistaa alueen tai on sen haltija. Jokamiehenoikeudet -esite kertoo jokamiesoikeuksiin liittyvistä oikeuksista ja velvollisuuksista.

--- Lainaus päättyy ---

Milloin laki on muuttunut?

MoA:
Tuolta löytyy vähän infoa.
http://www.ymparisto.fi/fi-FI/Luonto/Jokamiehenoikeudet%2816989%29
http://www.ym.fi/download/noname/{1A3F4736-3223-48E6-8FD0-A38CD8C8E544}/57648

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta