Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Yöpymisäänestys 2016
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 26.04.2016 kello on 11:45 ---Tolokusti ottivat kantaa aps/sfc honotukseen, mutta kuitenkin ei siellä oikeasti monikaan tunnusta tuutivan.
--- Lainaus päättyy ---
Siinä yksi ABC:n käyttäjä joka ei vaan tunnusta sitä. ;D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 26.04.2016 kello on 11:53 ---Siinä yksi ABC:n käyttäjä joka ei vaan tunnusta sitä. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Yhesti Kajaanissa, yhesti Shellillä Kontimäessä. Ne riitti minulle. Polttoaineet haen apsilta, mieluummin kylmältä asemalta. ...Ja loput leipomokahvilat ja kioskit pelastuu. ...Ainakin minun puolesta.
pamaus:
Tämän takia lopetin itse kyselyjen tekemisen, kun aina oli kysymykset laadittu väärin ja lopuksi vielä aloitettiin keskustelu kyselyn tarkoitusperistä.
Kukaan ei voi tehdä aukotonta kyselyä, aina joku jää ulkopuolelle.
Yritetään vastata vain niihin olemassa oleviin kysymyksiin ja eteenpäin.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 26.04.2016 kello on 12:07 ---
Yritetään vastata vain niihin olemassa oleviin kysymyksiin ja eteenpäin.
--- Lainaus päättyy ---
Aivan.
88k5:
Aina voi jättää myös vastaamatta, jos vaihtoehdot eivät sopivia tai johdattelevia..
Ei voi tehdä kyselyä tai äänestystä, jota ei olisi ajateltu jostain lähtökohdista, tai jolla ei olisi tarkoitusperää. Se olisi turha kysely, varsinki jos ei ole johdonmukainen.
Aina pieni alustus olisi paikallaan kertomaan näitä.
Tämäkin lähti selkeästi ABC-SFC casesta - tämänhetkinen kyselytulos osoittaa, että isoa joukkoa tuo keskustelu ei koske. Siis vain ABC:n matkaparkkin (vanhoja) asiakkaita 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta