Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Pöytäpinnan korjaus ja kalvoitus

<< < (2/6) > >>

JariS:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 24.04.2016     kello on 15:43 ---eikös ole näitä silitysraudalla "liimattavia" pintoja, mattoveitsellä reunat ja aavistus hiekkapaperia perään.

--- Lainaus päättyy ---
Mistäs näitä sais ja mihin hintaan....tuo kalvo on ainakin edullista ja mitä nyt tänään kirjoituksia olen lukenut, niin hyvänä on pääsääntöisesti pysyneet jopa vuosia mm.keittiön tasoissa ja ruokapöydissä.

Teukka-74:
Laitahan kuva ja kokemuksia sitten tähän ketjuun. Jos tuo toimii niin tuollahan saa vaunuun mukavasti uutta ilmettä  Thumb

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: JariS - 24.04.2016     kello on 17:51 ---Mistäs näitä sais ja mihin hintaan....tuo kalvo on ainakin edullista ja mitä nyt tänään kirjoituksia olen lukenut, niin hyvänä on pääsääntöisesti pysyneet jopa vuosia mm.keittiön tasoissa ja ruokapöydissä.

--- Lainaus päättyy ---
Pitäisi tutkia. Luulisi että bauhaus etc. Sieltä ainakin on saanut kapeampaa.

Edit: Tuossa levyjä , en tiedä kuka myy.
http://www.rttuotetieto.fi/rakennustuotteet/runkorakennustuotteet/rakennuslevyt/muovi-ja-laminaattilevyt/laminaattilevyt/44702/formica-colors-korkeapainelaminaatit

88k5:
^
Kyllä minä laittaisi kolikkoni ennen tuohon laminaattiviiluun kuin kontaktimuoviin..

Joskus parikymmentä vuotta sitten kokeilin vaunussa mallia Etola puujäljitelmä kontaktimuovia (seinälevy). Näytti aluksi hyvältä, mutta ensimmäisen pakkaskauden jälkeen reunoilta oli kutistunut 1 mm ympäriinsä - karmeus koitti kelien lämmettyä; se mikä kutistui ei ikinään tullut takas.. Parin talven jäljiltä jo keskellä ruttuja (irti) ja reunat 2 mm karanneet. Se siitä, vaihtoon..

Voi olla, että liimat parempia nykyään..

JariS:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 24.04.2016     kello on 20:33 ---^
Kyllä minä laittaisi kolikkoni ennen tuohon laminaattiviiluun kuin kontaktimuoviin..

Joskus parikymmentä vuotta sitten kokeilin vaunussa mallia Etola puujäljitelmä kontaktimuovia (seinälevy). Näytti aluksi hyvältä, mutta ensimmäisen pakkaskauden jälkeen reunoilta oli kutistunut 1 mm ympäriinsä - karmeus koitti kelien lämmettyä; se mikä kutistui ei ikinään tullut takas.. Parin talven jäljiltä jo keskellä ruttuja (irti) ja reunat 2 mm karanneet. Se siitä, vaihtoon..

Voi olla, että liimat parempia nykyään..

--- Lainaus päättyy ---
Se on vaan sellainen juttu, et tuo muovi maksaa 7€ ja siitä saa pariin kertaan pinnan, ajattelin jos lakkais tuon reunan , ehkä pysyis paremmin....tuo uuden pinnan teko tuosta laminaatista taitaa maksaa enemmän kuin uusi pöytä, mikä li sitä kukaan eden tekisi.....
.....avarsin kolhuja ja tuo pöydän sisus näyttää XPS:sältä tai uretaanilta, joten lämmön kesto lienee rajallinen, luulin sen olevan pahvikennoa, mut se taitaisi olla liian heikkoa sängyn pohjaksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View