Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kesä ja hyttyset
hartsakoski:
Olipa kavereita kun tuossa puuhailin pihahommissa ja puutarhassa.Itikoit a eli sääskiä oli aivan haitalle asti,taitaa tulla hyttyskesä niinku joku on ennustanu.Sama kai tuo muuten vaan minä en paljon nuista inisijöistä oikeen tykkää!Mites on tilanne muualla?
Arska-k:
Meillä ei ole koko 11 vuoden aikana ollut hyttysiä näin paljon. Asumme alueella, joka on entistä kangasmaastoa jotenka noille pikku verenimijöille ei ole paljoa lisääntymispaikkoja . Tänä keväänä on ilmeisesti lisääntuminen onnistunut hienosti(hyttysten näkökulmasta)!
(edit:puuttuvat välilyönnit)
sipu:
en kans ..meil ei ne onneks kauaa tääl viihdy ,mut nyt ovat ärhäkkäimmillään ...joku ötökkä nappas käsivarrest oikke palankin suuhuns ..ei ainakaan ollut kasvisyöjä sukkuu tuo ..niin ihanaa ,kun kesä onkin on siinäkin haittans ..noi kaiken mailman ötökät ,lierot ym mönkijät ...kaiken maailman inisijät .. en tiedä miks ne kaik minuu niin rakastaa , kun kilvan kimppuunkin hyökkäävät ... :(
vippe:
Juu..olen huomannu suuren hyttyslauman, meidä pihal, töis..jne..
Tänään istuksin tuol takapihal ja koera alko haukkumaan maahan..ihmettelin et mitä se siel haukkuu..onk siel joku sammakko..jonka tapasin yks pv hallin nurkas..pskat..siäl oli kärmes..oikke kyy semne..Onneks toi koira on mettästys koera ja osaa varoa eikä menny täysil kyyn kimppuun..Pakko ol huuta poika kattoon ja hoitamaa valitettavasti kyykkäri kyiden taivaaseen.. Olen tääl kämpänny ny sen 13 vuot ja tasan eka kyy mink näin! Kerran näin vaskikärmeksen tai ei se vissii mikkä kärmes ol..ja sisiliskoi vilistelee, mut ei yhtään kärmest enne ko ny.
Turhan Höpöttäjä:
Tutkitusti karavaanarin veri on parasta hyttysten mielestä. Juhannus on tulossa ja hyttysillä kova homma viihdyttää karavaanareita. Vihreitten mielestä hyttysten on päästävä välillä huilaamaan. Hyttysen pönttöjä myy vihreitten tiimi "Hyttysten tappo kilpailut kiellettävä". Tekstillä olevaa T-paitaa saatavana vihreitten toimistosta tai entisen puheenjohtajan yhteistaloudesta virka-aikana. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta