Sivuja:
Toiminto
  • #46 kirjoittanut Teukka-74 29 Jun 2016
  • Jatketaanpa vanhaa, mutta silti melko tuoretta ketjua. Lopetin talven aikana kaskon omasta 16 vuotta vanhasta volvosta ja tästä johtuen on alkanut kiinnostamaan nämä tiepalvelut. Eli onko mitään konkreettista eroa Autoliiton Plus-jäsenyyden (105 €) ja Karavaanarin tiepalvelun (56 €) välillä? Ja lähinnä kiinnostaa onko karavaanarin tiepalvelu käytössä aina kun olen autolla liikenteessä myös ilman vaunua?   
    Karavaanarin tiepalvelu on aina käytössä ajoneuvossa ja hinattavassa kärryssä kun itse olet kuskina tai matkustajana.
    Juuri eilen tulostin tiepalvelun tulosteet  Thumb
  • #47 kirjoittanut sipu 30 Jun 2016
  • Jos nyt ihan olen oikein lukenut noita esitteitä
    niin olis aina käytössö toi turva
    jopa silloin, kun olet jonkun muun kyydissä .

    Nyt otin itse tuon Karavaanarin palvelun
    ihan vain sillä, kun oli halvempi  Thumb
    aiemmin oli toi Plus käytössä
    mutta ei sitä ikinä tarvittu onneksi
    kumpa ei tätäkään tarvittais  Thumb
  • #48 kirjoittanut Aakku 30 Jun 2016
  • Kumpi nyt sitten on halvempi....?

    Autoliiton jäsenyys + tuo turva, vaiko Karavaanarien jäsenyys + tuo turva.

    Itselläni on tuo AL + turva.
  • #49 kirjoittanut Teukka-74 30 Jun 2016
  • Kumpi nyt sitten on halvempi....?

    Autoliiton jäsenyys + tuo turva, vaiko Karavaanarien jäsenyys + tuo turva.

    Itselläni on tuo AL + turva.
    Tasan 100€ maksaa karavaanari jäsenyys+turva.
  • #50 kirjoittanut Weicco 30 Jun 2016
  • Tänään tuli otettua tuo karavaanarin tieturva. Huomenna on voimassa.
  • #51 kirjoittanut Aakku 30 Jun 2016
  • Tasan 100€ maksaa karavaanari jäsenyys+turva.
    No sitten se on halvempi....

    AL Plus jäsenyys näytti olevan 105€
  • #52 kirjoittanut JS85 30 Jun 2016
  • Itsekin liityin tänään tuohon Karavaanarin tiepalveluun, kun tulee tuo SF-Caravan jäsenmaksu kuitenkin maksettua.
    Ja soitin aamulla Autoliittoon ja varmistin, että palvelut ovat täysin samat tuossa Plus-jäsenyydessä kuin myös tuossa karavaanareiden omassa.
  • #53 kirjoittanut Aakku 30 Jun 2016
  • Eikös tuolla Karavaanarin tiepalvelulla saa kaikki samat edut, kuin AL jäsenyydelläkin...?

    Onko ainoa ero siinä, että kotiin kannettu jäsenlehti on erilainen? Pääseehän Karavaanaritunnuksi lla AL sivustolle?
  • #54 kirjoittanut Teukka-74 01 Jul 2016
  • Kyllä on samat edut. Ja pääsee kirjautumaan Al sivuille samoilla tunnuksilla  Thumb Lehti on tosiaan
    suurin ero.
  • #55 kirjoittanut Reissaaja80 01 Jul 2016
  • Tällä hetkellä minullakin on tuo Al- turva, niin miten jos sen jäsenyyden muuttaa tuohon karavaanarin tiepalveluun, niin tuleeko jäsenyydestä autoliiton kortti vai tuleeko merkintä sfc:n korttiin?
  • #56 kirjoittanut Wiki 01 Jul 2016
  • Karavaanarin tiepalvelusta tulee erillinen kortti, jossa sekä SFC että AL-logot. Eli sen lisäksi on normaali SFC:n jäsenkortti.
  • #57 kirjoittanut mjh48 01 Jul 2016
  • Kumpi nyt sitten on halvempi....?

    Autoliiton jäsenyys + tuo turva, vaiko Karavaanarien jäsenyys + tuo turva.

    Itselläni on tuo AL + turva.

    Jos on SFC sekä AL jäsen maksaa palvelu Autoliitossa 50€ ja SFC:llä 56€
    Eli Autoliiton kautta se on edullisempi jos on valmiiksi AL jäsen.
  • #58 kirjoittanut Hauho 01 Jul 2016
  • Vaikka tulee mm. Tekniikan Maailma, Caravan-lehti niin annan arvon myös hyvälle Moottori -lehdelle jonka saan Autoliiton Plusjäsenenä.  Falckin ja Karavaanarin tiepalvelulla ei taida olla lehtiä.
    Moottori -lehden mielenkiintoisin artikkeli on joka numerosa oleva vähän vanhemman auton esittely joista monet olivat pikkupojan unelma-autoja.
    Kelpaisivat tänäkin päivänä autotalliin ja kruisailuun.
  • #59 kirjoittanut vesako 01 Jul 2016
  • Minä en ole kummankaan jäsen (Autoliitto jaSFC)
    Mutta on se SFC: tarjoama tieturva.

    Toisaalta on ruvennu tekemään mieli
    sitä Moottorilehteä.

    Josko sitä liittys Autoliittoon.
  • #60 kirjoittanut Aakku 01 Jul 2016
  • Vaikka tulee mm. Tekniikan Maailma, Caravan-lehti niin annan arvon myös hyvälle Moottori -lehdelle jonka saan Autoliiton Plusjäsenenä.  Falckin ja Karavaanarin tiepalvelulla ei taida olla lehtiä.
    Moottori -lehden mielenkiintoisin artikkeli on joka numerosa oleva vähän vanhemman auton esittely joista monet olivat pikkupojan unelma-autoja.
    Kelpaisivat tänäkin päivänä autotalliin ja kruisailuun.
    No eihän tarvii olla Plus jäsen kun Moottori lehti kopsahtaa. Perusjäsenyys riittää....

    Itse en anna arvoa juurikaan TM:lle, tai Caravan lehdelle. Moottori on aika lailla laadukkaampi. Tämä oli sitten oma henkilökohtainen, elikäs subjektiivinen mielipiteeni.
    Samasta syystä olen mielummin Autoliiton kautta tiepalvelussa. Autoliiton katson ajavan enemmän omia intressejäni. Toki niissäkin on ristiriitoja välillä.
Sivuja:
Toiminto