Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kumpi parempi Falck vaiko Karavaanarin Autoliiton tieturva ?
Raksaus:
Pitipä katsoa mitä tuo Falckin tieturva kustantaisi. Näyttäisi olevan jokin kampanja päällä 49,50 nyt ensimmäinen vuosi. Normaalisti 66€/vuosi.
Itselläni tämä harkinnassa siitä syystä, että käsitykseni mukaan Falckilla ei ole ikärajaa tuossa autossa, kun karavaanarin tiepalveluissa se on 15 vuotta kun ollaan ulkomailla. Ja Ulkomailla kuitenkin se suurin tarve palvelulle on.
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 12.05.2016 kello on 18:09 --- Ja Ulkomailla kuitenkin se suurin tarve palvelulle on.
--- Lainaus päättyy ---
Voihan se stoppi tulla vaikka missä.
Raksaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 12.05.2016 kello on 23:00 ---Voihan se stoppi tulla vaikka missä.
--- Lainaus päättyy ---
Tottakai. Suomessa ainakin itsellä on kuitenki edes jotain verkostoa sukulaisia tuttavia jne. joilta apua on helppo pyytää tarvittaessa. Ulkomailla mahdollisuudet ainakin itsellä on huomattavasti vähäisemmät.
Ja käsitykseni mukaan Falckinkin turva on suomessa voimassa. Karavaanarien tiepalvelu minulla on nyt ollut vuoden enkä ole käyttänyt kertaakaan. Mutta kuten mikä tahansa muukin vakuutus se tuo ennen kaikkea mielenrauhaa.
Wiki:
--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 12.05.2016 kello on 23:12 ---Tottakai. Suomessa ainakin itsellä on kuitenki edes jotain verkostoa sukulaisia tuttavia jne. joilta apua on helppo pyytää tarvittaessa. Ulkomailla mahdollisuudet ainakin itsellä on huomattavasti vähäisemmät.
Ja käsitykseni mukaan Falckinkin turva on suomessa voimassa. Karavaanarien tiepalvelu minulla on nyt ollut vuoden enkä ole käyttänyt kertaakaan. Mutta kuten mikä tahansa muukin vakuutus se tuo ennen kaikkea mielenrauhaa.
--- Lainaus päättyy ---
Karavaanarin tiepalvulu myös käytössä. Vuosi sitten keväällä liityin. Ekana vuonna ei ollut mitään käyttöä mutta nyt huhtikuussa tuli parikin kertaa käytettyä palvelua. Toinen kerta kun kaverilta lainassa olleella autolla olin liikkeellä syttyi auton stop- ja öljynpaineenmerkkiv alot. Puolen tunnin odottelun jälkeen tuli autoliiton hinausauto ja tutkittiin mikä on vikana ja selvisi, että huohotin oli tukossa ja öljyt tulleet ulos. Kolme litraa öljyä autoon ja matka pääsi jatkumaan.
Viikkoa myöhemmin katkesi moniurahihna vaimon autosta ja autoliiton sopimusliikkeen hinausauto vei auton korjaamolle. Kummallakin kerralla sen verran vanha auto kyseessä, että ei ollut kaskovakuutusta.
JS85:
Jatketaanpa vanhaa, mutta silti melko tuoretta ketjua. Lopetin talven aikana kaskon omasta 16 vuotta vanhasta volvosta ja tästä johtuen on alkanut kiinnostamaan nämä tiepalvelut. Eli onko mitään konkreettista eroa Autoliiton Plus-jäsenyyden (105 €) ja Karavaanarin tiepalvelun (56 €) välillä? Ja lähinnä kiinnostaa onko karavaanarin tiepalvelu käytössä aina kun olen autolla liikenteessä myös ilman vaunua?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta