Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kumpi parempi Falck vaiko Karavaanarin Autoliiton tieturva ?

<< < (33/34) > >>

Karo:
Jos oikein ymmärsin karavaanarin tieturvan saa vain 15 vuotta tai sitä nuprempiin ajoneuvoihin.

Jysky:
Vanha ketju mutta jatkan...
Tuli Falck-turvan lasku, mutta sehän on nykyään Redgo. Ei vaan puhuttu enää mitään karavaani turvasta ja kun tarkemmin tutkin niin jos on tehty auton rekkarilla niin koskee vain auto ja jos vaunun rekkarilla niin sitä. Huononnus, mistä ei minun korviin ollut kuulunut mitään.
Olen nyt vuoden ollut autoliiton perusjäsen Moottori-lehden innostamana- mun silmissä paras autolehti nyky Suomessa. Tuohon ei kuulu mitään autopalvelua.

Nyt on sitten tää Karavaanarin-tieturva Autoliiton ja SF-caravanin yhteistuotos. Siihen ei taida kuulua Moottori lehteä eikä ole voimassa kuin jos jäsen on autossa mukana- mulla ollut tuo turva lähinnä vaimoa varten- itse taidan selvitä pelkän kaskonkin ja auton jatkamisturvan varassa. Redgon tänään irtisanoin enkä taida tilalle ottaa mitään.

tsahkali:

--- Off-Topic: ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jysky - 25.07.2023     kello on 14:43 ---Olen nyt vuoden ollut autoliiton perusjäsen Moottori-lehden innostamana- mun silmissä paras autolehti nyky Suomessa.

--- Lainaus päättyy ---

Minusta täysin turha aviisi.
Pelkkä lelukuvasto.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 25.07.2023     kello on 19:31 ---
--- Off-Topic: ---Minusta täysin turha aviisi.
Pelkkä lelukuvasto.

--- Lainaus päättyy ---

--- Off-Topic: ---On se silti paras autolehti, vai onko joku TM, tai Vauhdin Maailma muka parempia? Ne vasta lelukuvastoja ovat. Moottori on sentään hiukan jalat maassa.

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: Jysky - 25.07.2023     kello on 14:43 ---

Nyt on sitten tää Karavaanarin-tieturva Autoliiton ja SF-caravanin yhteistuotos. Siihen ei taida kuulua Moottori lehteä eikä ole voimassa kuin jos jäsen on autossa mukana- mulla ollut tuo turva lähinnä vaimoa varten- itse taidan selvitä pelkän kaskonkin ja auton jatkamisturvan varassa. Redgon tänään irtisanoin enkä taida tilalle ottaa mitään.

--- Lainaus päättyy ---

Jos sinä et tarvitse ja vaimo tarvitsee, niin miksette ota sitä jäsenyyttä vaimolle?

Outo "ongelma" ???

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View