Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kumpi parempi Falck vaiko Karavaanarin Autoliiton tieturva ?

<< < (4/34) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 22.04.2016     kello on 08:29 ---Tuosta kotiintuomisesta ei kannata olla varma. Taannoin oli yliajofoorumilla tuosta purnausta. Joku itki ja vollotti kun AL ei kuskannutkaan hänen autovanhustaan kotiin vaan vei sen korjaamolle.

Jos lukee palvelutuotteen ehdot niin näinhän siellä kerrotaan. Ja syystäkin. Muuten sitä monikin käyttäisi hyödyksi kuten vaikkapa kun veljelle ostettiin caddy Lapista. Auto maksettiin ja tilattiin sille kyyti normaalissa autonkuljetusrekass a. Jos eivät laittaisi AL-turvaan ehtoja niin mehän olisimme ajaneet Caddyn lähimmälle bussipysäkille, rikottu kaasarin koho ja pyydetty AL:n kyytipoikaa kuskaamaan Caddy 700km etelämmäksi, ilmaiseksi...

--- Lainaus päättyy ---
Tuo on kyllä täysin totta....

Sama pätee myöskin Kaskoon.
Mulla sattui kerran Scudo sammumaan sellaiseen paikkaan, josta oli matkaa 100m Fiat huoltoon. Se kun ei ollut virallinen merkkikorjaamo, niin vietiin sitten 50km päähän, koska takuu oli voimassa.
Moottoripyörän osalta tulee vastaan sama ongelma. On hyvin harvoja paikkoja, jossa pystytään oikeaoppisesti korjaamaan 70 vuotiasta pyörää. Silloin valitaan sellainen korjaamo, joka osaa korjata. Kotiin ei luonnollisesti viedä, jos osaava korjaamo on lähellä. Toisaalta niin wanhalla pyörällä en ajaisi hirmu kauas, vaan todennäköisesti koti olisi lähempänä, kuin lähin korjaamo.

jva61:
Kasko ei tosiaankaan kata kyytiä kuin lähimmälle merkkikorjaamolle, itse sain kyllä neuvoteltua autoni kotiin kun matka oli molempiin suunnilleen sama ja oli siinä kyllä tuttu hinurikuskikin

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 22.04.2016     kello on 17:32 ---Kasko ei tosiaankaan kata kyytiä kuin lähimmälle merkkikorjaamolle, itse sain kyllä neuvoteltua autoni kotiin kun matka oli molempiin suunnilleen sama ja oli siinä kyllä tuttu hinurikuskikin

--- Lainaus päättyy ---
Pitää olla nimeenomaan merkkikorjaamo....

Mikään Autoasi, tai vastaava ei yleensä tule kysymykseen, jos ei itse halua.

Kimmo75:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 22.04.2016     kello on 17:41 ---Pitää olla nimeenomaan merkkikorjaamo....

Mikään Autoasi, tai vastaava ei yleensä tule kysymykseen, jos ei itse halua.

--- Lainaus päättyy ---

Jos ei ole asiat muuttunut muutamaan vuoteen ni virallinen ohje on "lähin korjaamo" sillä ei ole väliä mikä tai kuka mutta lähin

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Kimmo75 - 22.04.2016     kello on 20:36 ---Jos ei ole asiat muuttunut muutamaan vuoteen ni virallinen ohje on "lähin korjaamo" sillä ei ole väliä mikä tai kuka mutta lähin

--- Lainaus päättyy ---
No en mene väittämään....

Mullahan se Fiatti simahti 100m päähän lähimmästä korjaamosta, mutta vietiin silti merkkikorjaamolle.
Myöhemmin tämä auto sammui taas tielle ja lähin korjaamo oli 10km päässä. Vietin kuitenkin 50km päähän merkkikorjaamoon.
Sama vekotin sai viime kesänä pusun kylkeensä, niin hinurikuski sanoi, että lähin merkkikorjaamo on 70km päässä. Lupasi viedä sinne. Hinautin kuitenkin 2km päähän luottokorjaamooni. Se oli sillä kertaa oma tahtoni.

Pitäisköhän vaihtaa merkkiä...?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View