Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Varsinainen uudistus ABC-matkaparkeille.....
Stara:
--- Lainaus käyttäjältä: Harri1 - 21.04.2016 kello on 13:38 --- Ottamatta kantaa aloitusaiheen mielipiteisiin puoleen / toiseen, omalta kohdaltani ajattelen seuraavaa:
Tuskin elämäni mullistuu millään lailla ABC:n tai SFC:n toiminnasta. Olen pyrkinyt kulkemaan omia polkuja tavallani ,,,,,,,, voisin mahdollisesti "säästöni" laittaa. ;D
--- Lainaus päättyy ---
+1
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.04.2016 kello on 13:10 ---Vaan mikäs se olisi herkutellessa, kaurapuuroa ja lauantaimakkaraa kera sämpylän eilisen. On kokeiltu sekin, laivalta palatessa.
--- Lainaus päättyy ---
Onhan siinä Pandan tehtaanmyymälä vieressä.
kaarina:
Jotenkin mulla alkaa olla sellainen olo että antaa olla koko järjestö. En jaksa laittaa enää yhtään viestiä minnekään ja hakata päätäni seinään joko silelä tai täällä.
Ennen tätä abc/sfc-tapausta vielä vakavissani pohdin josko seuraavan kirjan valmiiksi saatuani yrittäisin sitä "Liikkuvat ry"-tä SFC:n jäsenyhdistykseksi, mutta jotenkin tämä vie pohjan siltäkin.
Oletteko muuten miettineet, että vastaavanlaisia määrätylle kohderyhmälle suunnattuja abc-asemille "houkuttelu-"juttuja on karavaanrin vessantyhjennyksen lisäksi mm. lasten leikkipaikat niin sisällä kuin ulkona ja koiran omistajille koiratarhat. Näihin kaikkiin menee rahaa sekä toimintoa perustettaessa kuin niiden päivittäisessä huollossa.
Mitä jos leikkipaikat tai koiratarhat laitettaisiin maksullisiksi sillä perusteella että nyt joutuvat niiden käytöstä maksamaan myös lapsettomat ja koirattomat! Mikä valtaisa älämölö maassa syntyisi ja kennel-liittoa myöten kaikki mahdolliset asiaa koskettavat järjestöt nousisivat parrikadeille tuota maksullisuutta vastaan.
Nyt kun maksullisuus laitetaan koskemaan sekä karavaanareita varten tehtyä erityispalvelua että täysin kuluja aiheuttamatonta auton yöaikaan tyhjässä p-ruudussa seisottamista, mitä tekee Caravan-järjestömme! Uutisoi järjestön lehdessä ryhtyneensä yhteistyöhön ko.tahon kanssa ja kuvassa iloinen abc:n peukalo nostettuna ylös ikään kuin kyseessä olisi kovinkin iloinen asia.
Niin että siinpä sitä sulattelemista. Ja kyllä vain, toki saavat huoltoasemat tehdä ihan miten parhaakseen näkevät mutta ei SFC kyllä ole mikään matkailevan karavaanarin järjestö. Ja abc-asemat joutuivat boikottiin meidän perheen taholta.
t.Kaarina
Turhan Höpöttäjä:
Yhäkkin olen sitä mieltä, että kaupungit ja kunnat on saatava mukaan järjestämään parkkeja. Jossakin oli laskettu kuinka paljon karavaanarit jättää yöpymispaikkakunnal le rahaa.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 21.04.2016 kello on 17:36 ---Yhäkkin olen sitä mieltä, että kaupungit ja kunnat on saatava mukaan järjestämään parkkeja. Jossakin oli laskettu kuinka paljon karavaanarit jättää yöpymispaikkakunnal le rahaa.
--- Lainaus päättyy ---
Juurikin näin, mutta mikäs etujärjestö sitä ajaisi eteenpäin....?
Itse kaipailen juuri tällaisia riittävän tiheässä olevia yön yli parkkeja. Mulla kun rattaat pysähtyvät usein vasta 21.00-23.00 aikoihin, niin kämppärit ovat pois suljettuja paikkoja.
ABC olisi hyvä yön yli parkkiin, mutta alkaa tulla sen verran vaivaa etsiä jotain maksullisia lappuja autoon, että mielummin hakeutuu vain johonkin syrjäiseen paikkaan yöpymään.
Olisi sitten edes jotain lippu- tai kolikkoautomaatteja, ettei tarvitsisi hortoilla pitkin huoltsikkaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta