Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Varsinainen uudistus ABC-matkaparkeille.....
Vaeltaja:
Tätähän se on SFC-liiton kanta aina tarkoittanut! Luitteko uusimmasta Caravan lehdestä Puheenjohtajalta palstalta puheenjohtajan kirjoituksen otsikolla,
Matkaile kotimaassa. Siinä kirjoituksen loppupuolella oli muutama lause, jotka sopivat hyvin liiton jo pitkään vaalimaan näkemykseen leirintämatkailusta . Vaan eivät sovellu minun matkailu tapaani alkuunkaan.
Nämä lauseet kirjoituksessa panivat miettimään. Koska liitossa huomataan kuinka maailma ympärillä muutuu, ja matkailutavat sen mukana.
Lainaus alkaa.
"Leirintämatkailless a on tietenkin suotavaa käyttää leirintäalueita." ja "SF-Caravanin jäseninä muistakaa hyödyntää jäsenmaksujanne käyttämällä meidän omia alueitamme."
Lainaus päättyy.
Käytänhän minä alueita silloin, jos se osuu minun reitille ja minulla on tarvetta saada käyttää alueen palveluita. Hyvin harvoin sitä on tapahtunut.
Turhan Höpöttäjä:
Apsi on touotamiesten paikka. ;)
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 20.04.2016 kello on 17:22 ---Mikä tuossa mättää. Kaupallinen yritys on päättänyt rahastavansa sen alueita ja palveluita käyttäviä asiakkaita. Jokaisella on vapaus valita jääkö huoltoaseman pihaan vaiko ei.
Ketjussa ilmeisesti todettu ettei investoinnit vastaa tuottoa ja päättänyt saada niistä edes hiukan tuloja.
Jos yksi asauto tai yhdistelmä aiheuttaa sen että, tankkinsa täyttävä yöpyvä raskas ajoneuvo ajaa seuraavalle mahdolliselle paikalle yöpymään ja tankkaamaan koska ei mahdu karavaanareitten sekaan ja samalla jättää tankkaamatta on selvä mikä on lopputulos.
--- Lainaus päättyy ---
Eihän siinä muu mätää kuin se että hinnat kolminkertaistui kun tämä kuuluisa järjestö alkoi neuvotella jäsenilleen "etuja".
Kertoo neuvottelijan täydestä typeryydestä. Ja mitähän villit ja vapaat miettii kun heidän hintansa nelinkertastui tämän typeryyden ansiosta.
Mutta on tuo jo vuosia nähty laiva hinnoissa että yksittäinen kuluttaja pystyy samaa paremmat edut muutamala puhelulla verrattuna sfc hintoihin.
Eli jossain on paljon mätää.
Alan:
Onneksi vaihtoehtoja on, etenkin yöpymiselle. :-[
Joskus on tarvinnut pytty tyhjentää. Jos ensi kerralla tarpeen tullen laittaisi sen isoon IKEAn kassiin ja marssisi sisälle vessaan. Siellähän on tilavat kopit ja huuhtelusuihkutkin monesti.
K.E.V:
Siis haloo, maksu tuli kaikille käyttäjille. SFC ja S kortilla tuosta saa alennusta. Mikä nyt niin vaikeaa ymmärtää ?
Edit: JA jos tuntee muulla tavalla saavan halvemman majoituksen ABC:n pihalla, niin käyttää sitten sitä ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta