Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Varsinainen uudistus ABC-matkaparkeille.....

<< < (50/63) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 24.04.2016     kello on 19:11 ---Saako yhdistykset avustuksia kunnilta! veneseurat taitavat saada jäsenten mukaan avustuksia. ainaski ennen

--- Lainaus päättyy ---

Poliittiset nuorisojärjestöt ainakin saa, joskin niiden avustukset on muutenkin käsittämättömiä per jäsen, puhumattakaan per todellinen jäsen.

Muut jää mopen osille, kuten sanonta kuuluu. Tietää muutaman hyvin erilaisen ei-poliittisen yhdistyksen aktiivi kautta vuosien.

Minä en taida SFC:sta erota, sillä hyödyn alueista sen verran että kannattaa.

Turhan Höpöttäjä:
Meikäläisellä on heikolla kantimella, tuo luetun ymmärtäminen. Varsinainen uudistus ABC-matkaparkeille. Miksi pitäisi tuon uudistuksen takia erota.

seppoko:
Pistänpä tännekin jatkoksi, mikä mulla tuli fb:n puolella mieleen.

Mikä on SFC:n tarkoitus? Kehittää ja avustaa JÄSENTENSÄ asioita, tai jotain sinne päin. Keitä ovat SFC:n jäsenet? Ne ovat karavaanarien alueelliset ja vastaavat yhdistykset. Ei HENKILÖJÄSENET.

Tällä(kin)  "uudistuksella"  ilmeisestikin pyritään ajamaan jäsenten asiaa.

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 24.04.2016     kello on 22:49 ---Pistänpä tännekin jatkoksi, mikä mulla tuli fb:n puolella mieleen.

Mikä on SFC:n tarkoitus? Kehittää ja avustaa JÄSENTENSÄ asioita, tai jotain sinne päin. Keitä ovat SFC:n jäsenet? Ne ovat karavaanarien alueelliset ja vastaavat yhdistykset. Ei HENKILÖJÄSENET.

Tällä(kin)  "uudistuksella"  ilmeisestikin pyritään ajamaan jäsenten asiaa.

--- Lainaus päättyy ---

Varmaan tullee shaibaa niskaan mutta sanompa kumminkin, keneenkään henkilöitymättä. Yleinen mielipide on tullut jo hyvinkin selväksi tällä foorumilla, joitain soraääniä seassa. Nyt ehkä kannattaisi äänitorvien alkaa ottamaan yhteyttä belsebuubiin eli kattojärjestöön ja kertoa heillekin mielipiteet päivän polttavaan kysymykseen ja kysyä missä mennään, täällä tämä on jo nähty ja kuultu minun mielestä. Edelleenkään en käytä apsia yms jos muita on tarjolla mutta täällä palstalla "huutelu" ei kyllä vie asiaa yhtään eteenpäin.

Surfing:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 24.04.2016     kello on 11:08 ---järjestön puheenjohtaja antaa valheellista tietoa jäsenillee väittäen, että luvallista on yöpyä leirintäalueiden ulkopuolella vain maanomistajan luvalla.
Suomessa kun yöpyä saa matkailukulkineella kin missä vain, missä pysäköintiä ei ole erikseen liikennemerkillä kielletty tai aikarajoitettu, ja kunhan ei aiheita maanomistajalle "vähäistä suurempaa haittaa" eikä aja metsä-metsään.

--- Lainaus päättyy ---

Onko joku tehnyt julkaistavan oikaisupyynnön lehteen?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View