Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Varsinainen uudistus ABC-matkaparkeille.....

<< < (39/63) > >>

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 22.04.2016     kello on 19:59 ---Kertoo vain sen että ABC on meidän suomalaisten juttu.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
vai kertooko se siitä että sfc teki hyvän ehdotuksen s ketjulle mistä molemmat hyötyvät? lainaus oikealta foorumilta " nyt saitte maksullisia matkaparkkeja kuten halusitte, mitä te nyt vikisette"  ei ole sanasta sanaan, jäi vain mieleen.

Vaeltaja:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 22.04.2016     kello on 20:11 --- vai kertooko se siitä että sfc teki hyvän ehdotuksen s ketjulle mistä molemmat hyötyvät? lainaus oikealta foorumilta " nyt saitte maksullisia matkaparkkeja kuten halusitte, mitä te nyt vikisette"  ei ole sanasta sanaan, jäi vain mieleen.

--- Lainaus päättyy ---

Senhän tietää, kun kausipaikkalaiset pääsevät tekemään sopimuksia liikkuvien puolesta, minkälaisia sopimuksista tulee. Palveleeko nyt puheena oleva sopimus liikkuvien tarpeita, vai ei. Ainakin yhden tähän keskusteluun aktiivisesti osallistuvan kausipaikkalaisen mielestä sopimus on aivan oikein niitä liikkuvia kohtaan, jotka eivät käy rahoittamassa kausipaikkalaisten edullista kausi hinnoittelun jatkumisen mahdollistamista.

Minulle sopimus aiheuttaa vain vähäistä haittaa. Ajetaan vain ohi moisista liikenneasemista. Onneksi on vielä monia muitakin paikkoja, joissa voi vesityksen ja kemssan tyhjennyksen tehdä pienellä maksulla tai maksutta. Yöpymispaikaksi olen aina löytänyt, jos en sähköä ole tarvinnut, muualta rauhallisen ja turvallisen yönyli paikan.

jva61:
Jos viittaat minuun niin vaununi ei ole enään kausipaikalla. Ottasin minäkin ilmaseksi vaikka mitä vaan olen valmis myöskin maksamaan. ihan niinku kausipaikallaki, ei sielläkään oo mitään ilmaseksi tarjolla

Eikähän sinne abs älle ole pakko mennä, ettii ilmasen paikan muualta

Vaeltaja:

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 22.04.2016     kello on 21:57 ---Jos viittaat minuun niin vaununi ei ole enään kausipaikalla. Ottasin minäkin ilmaseksi vaikka mitä vaan olen valmis myöskin maksamaan. ihan niinku kausipaikallaki, ei sielläkään oo mitään ilmaseksi tarjolla

Eikähän sinne abs älle ole pakko mennä, ettii ilmasen paikan muualta

--- Lainaus päättyy ---

Niinhän minä olen pääsääntöiseti nytkin tehnyt, vaikka vihreä kortti on mukana kulkenutkin jo vuosia. Siitä huolimatta tehty sopimus ei paranna liikkuvien asemaa aikaisemmasta yhtään enenpää. Päin vastoin huonontaa. Miksi sitä sopimusta sitten mainostetaan käänteentekevänä uudistuksena?

Minulle sopimus aiheuttaa vain vähäistä haittaa. Ajetaan vain ohi moisista liikenneasemista. Onneksi on vielä monia muitakin paikkoja, joissa voi vesityksen ja kemssan tyhjennyksen tehdä pienellä maksulla tai maksutta. Yöpymispaikaksi olen aina löytänyt, jos en sähköä ole tarvinnut, muualta rauhallisen ja turvallisen yönyli paikan.

Lahti32:
Tyypillistä Sokoksen meininkiä.

Abc ja kaikki muutkin S-ryhmän duopoli liikkeet on ollut boikotissa jo vuosia, tosin vain hinnoittelun takia.

Eipä hätää. Kulkurissa on 350 litran vesitankki ja 900 litran septi. Niillä pärjää yleensä kotiin asti jossa homma maksaa yhden euron.

Yöpymisen bussissani rekkojen seassa maksan jos tulevat aamulla erikseen perimään. Mutta se on kyllä muutenkin jo hätätilanne jos joutuu rekkojen välissä yöpymään ja sitä möyryämistä kuuntelemaan aamuun asti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View