Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Varsinainen uudistus ABC-matkaparkeille.....

<< < (25/63) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Moppc - 22.04.2016     kello on 08:16 ---ABC Pirkkalassa...

Ei ole listattu ABC-matkaparkkina.
--- Lainaus päättyy ---

Tämä onkin mielenkiintoista, eli tuo rahastusprojekti ei koskisikaan kaikkia aapeeseitä.

Mahdollisen tarpeen tullessa euron, 20 senttiä tai ei mitään -maksava kemssantyhjennysmah dollisuus olisi hyvä olla tiedossa. Periaatetasolle tämä minulla menee.

Moppc:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 22.04.2016     kello on 08:38 ---Tämä onkin mielenkiintoista, eli tuo rahastusprojekti ei koskisikaan kaikkia aapeeseitä.

Mahdollisen tarpeen tullessa euron, 20 senttiä tai ei mitään -maksava kemssantyhjennysmah dollisuus olisi hyvä olla tiedossa. Periaatetasolle tämä minulla menee.

--- Lainaus päättyy ---

Soitin tuonne. Yöpyminen edelleen ilmaista. Karavaanikortilla sähkö 5€ ja kemssan tyhjennys 5€. Harmaavesien tyhjennystä ei ole.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 22.04.2016     kello on 08:38 ---

--- Lainaus päättyy ---

Minä kyllä pidän tuota hintatasoa jo hyvinkin matalana. Viisi on mielestäni liikaa kemssantyhjennykses tä, kaksi täysin hyväksyttävä. Kolikkoautomaatilla olisi hyvä ja vedet vastaavasti aikaohjatulla magneettiventtiilil lä luokkaa 1-2€/ 100l,

Mieluummin maksan suoraan jostakin palvelusta sopivan hinnan kuin käyn pakko-ostamassa jotain sisältä kun en kehtaa ilmaiseksikaan pelkästään palveluita käyttää.

ktako:
Tuo 5€ taksataso vedestä ja kemsasta on myös leirintäalueilla kuten Rastilassa, Levinlehdossa ja Kilpisjärven retkussa.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 22.04.2016     kello on 09:26 ---Tuo 5€ taksataso vedestä ja kemsasta on myös leirintäalueilla kuten Rastilassa, Levinlehdossa ja Kilpisjärven retkussa.

--- Lainaus päättyy ---

Jos ja kun nämä on maksullisia, olisi hyvä että paikat pidetään myös kunnossa ja siisteinä.      ...Tuskin apsilla onnistuu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View