Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Varsinainen uudistus ABC-matkaparkeille.....
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Moppc - 22.04.2016 kello on 08:16 ---ABC Pirkkalassa...
Ei ole listattu ABC-matkaparkkina.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä onkin mielenkiintoista, eli tuo rahastusprojekti ei koskisikaan kaikkia aapeeseitä.
Mahdollisen tarpeen tullessa euron, 20 senttiä tai ei mitään -maksava kemssantyhjennysmah dollisuus olisi hyvä olla tiedossa. Periaatetasolle tämä minulla menee.
Moppc:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 22.04.2016 kello on 08:38 ---Tämä onkin mielenkiintoista, eli tuo rahastusprojekti ei koskisikaan kaikkia aapeeseitä.
Mahdollisen tarpeen tullessa euron, 20 senttiä tai ei mitään -maksava kemssantyhjennysmah dollisuus olisi hyvä olla tiedossa. Periaatetasolle tämä minulla menee.
--- Lainaus päättyy ---
Soitin tuonne. Yöpyminen edelleen ilmaista. Karavaanikortilla sähkö 5€ ja kemssan tyhjennys 5€. Harmaavesien tyhjennystä ei ole.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 22.04.2016 kello on 08:38 ---
--- Lainaus päättyy ---
Minä kyllä pidän tuota hintatasoa jo hyvinkin matalana. Viisi on mielestäni liikaa kemssantyhjennykses tä, kaksi täysin hyväksyttävä. Kolikkoautomaatilla olisi hyvä ja vedet vastaavasti aikaohjatulla magneettiventtiilil lä luokkaa 1-2€/ 100l,
Mieluummin maksan suoraan jostakin palvelusta sopivan hinnan kuin käyn pakko-ostamassa jotain sisältä kun en kehtaa ilmaiseksikaan pelkästään palveluita käyttää.
ktako:
Tuo 5€ taksataso vedestä ja kemsasta on myös leirintäalueilla kuten Rastilassa, Levinlehdossa ja Kilpisjärven retkussa.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 22.04.2016 kello on 09:26 ---Tuo 5€ taksataso vedestä ja kemsasta on myös leirintäalueilla kuten Rastilassa, Levinlehdossa ja Kilpisjärven retkussa.
--- Lainaus päättyy ---
Jos ja kun nämä on maksullisia, olisi hyvä että paikat pidetään myös kunnossa ja siisteinä. ...Tuskin apsilla onnistuu.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta