Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Dethleffs C'Go 495 QSK

<< < (6/62) > >>

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Petrooli - 21.04.2016     kello on 13:57 ---Oishan tuo uusi vaunu sentään uusi. Uuden tuoksut.

--- Lainaus päättyy ---
IKINÄ ei ole tässä talossa ollut vielä bränikkää matkailukalustoa, eikä vanhemmilanikaan koskaan sellaista ollut = allekirjoittanut on jo aika pähkinöissään tästä projektista vaikka vasta lähtötelineitä ollaan radalle virittelemässä ^-^

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 21.04.2016     kello on 14:01 ---Tietysti jos haluaa säästää tai muuten kiinnostaa värkätä, niin sitten värkkää ite  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Itseä kun sattuu kiinnostamaan sekä että :D

HarriOlavi:

http://www.dethleffs.ee/est/haagissuvilad/dethleffs_haagissuvilad/c_go

https://www.uwcaravan.nl/dethleffs-cgo-495-qsk.html

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Petrooli - 21.04.2016     kello on 13:39 ---Eli jos asuntovaunun ostaa Saksasta, on se arvonlisäveron suhteen sama kuin ostaisi Saksalaisesta rautakaupasta vasaran. Saksan arvonlisävero maksetaan ostettaessa, eikä sitä enää tarvitse Suomeen erikseen tilittää.
--- Lainaus päättyy ---

Oikein hyvä. Olin itse väärässä käsityksessä. Perustuu siihen, etten koskaan ole ollut uutta vaunua ostamassakaan, mutta uutta autoa kyllä hetken harkitsin.

Yhtenä vuonna oli halvalla Saksassa myynnissä uusia Hobbyja, Knausin ongelmien aikoina taas niitä sai poikkeuksellisen halvalla (ihan ite näin kun liikkeissä kattelin).

Ehkä ei kannata jumittaa yhteen merkkiin ja malliin, vaan katsella myös vaihtoehtoja.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Petrooli - 21.04.2016     kello on 14:10 ---Totta puhut. Ite kun lueskelee ja haaveilee noita mobile.de alkaen hintaisia ilmoituksia uusista vaunuista, niin pitää aina muistaa, että niistä halvimmista puuttuu aina jotain oleellista. Sitten kun kaikki "suomivaunun" varusteet lisää tuohon Saksan hintaan, niin yllätys yllätys hinnaksi muodostuu lähes summa kuin olisi täällä paikallisella kauppiaalla.

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä tietysti - eihän se hinta voi EU:n sisämarkkinoilla kauheasti erota. Etu tulee kauppiaan pienemmästä katteesta, pienemmästä alv:sta ja siitä että saat ehkä nopeammin juuri sitä mitä haluat. Tulevan kesän tuotanto on varmasti jo myyty, joten suomen kauppialle saattaa olla mahdotonta saada mitään muuta kuin valmiiksi tilattua ennen ensitalvea.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.04.2016     kello on 14:36 ---Ehkä ei kannata jumittaa yhteen merkkiin ja malliin, vaan katsella myös vaihtoehtoja.

--- Lainaus päättyy ---

Henk.koht. olen tässä projektissa jo perannut jonkin aikaa niin kotimaan käytettyjä kuin uusiakin, kunnes tosiaan ihan sattumalta törmäsin tuohon otsikon vaunuun jossa tuntui sitten natsaavan kaikki meidän tarpeet, tai ainakin ns. isot kuviot ;)

Sitä sitten selvittelemään mistäköhän niitä saisi, niin kaikki myy vain ei oota, yhtään kpl en ainakaan minä kyennyt maasta löytämään ja siten olin "pakotettu" katsomaan mitä olisi Keski-Euroopassa tarjolla. Tässä vaiheessa selvisi tuo melko suurikin hintaero jo ihan maahantuojankin virallisissa hinnastoissa ja siksi tuo saksa-tuonti on nyt kovasti ajatuksissa pinnalla. Jossa pisteessä ollaan siis nyt, kaavaillaan kuinka ja millä hintaa tuollaisen tänne saisi 8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View