Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Dethleffs C'Go 495 QSK
88k5:
^
^^
Täältä http://www.caravantukku.fi/tuote/kaasutarrasarja-(7-tarraa)-10-kpl/0500410-10/
Muutama vuosi sitten oliko 2. katsastus, kun syynäsivät tarrat.. eli uskoisin edelleenkin vaadittavan. Nyt vaan oli huolimaton katsuri.. tuo ilmanvaihto/hlömäärä on yksi, jonka haihtuneeseen tussinumeroon kerran on tartuttu.
E: niin, kun aiemmin kirjoitin maahantuonnin/rekisteröinnin yhteydessä tarvittavista lisäyksistä, joihin nämä tarrat ja kaasuletku kuuluivat, niin tässä tapauksessa vaunuhan oli varusteltu Saksan käyttöön (sama pulloliitintyyppi kuin Suomessa). Siksi, kuten käytettyjen tuonnissa Saksasta, letku(j)a ei tartte vaihtaa. Tehtaalta lähteneet ovat kuulemma ilman korkeapaineletkua, jonka maahantuoja lisää..
HiTec:
Tänään Diitteri sai kwh-mittarinsa kun oli sähkökeskuksessakin sille valmis din-paikka. Pääsulake ja vikavirtasuoja tuupattiin yhden paikan verran pidemmälle, mittari tuli ihan etulaitaan ja takalaidan peitelevy leikattiin puoliksi. Vielä siis jäi yhden yksikön verran tilaakin 8)
K.E.V:
Näppäriä nämä pikkumittarit. Itse kyllä laitoin mekaanisen mittarin. Näkyy lukemat myös sähkön ollessa pois Thumb
Vaikkapa alueen portilla.
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 24.05.2016 kello on 22:24 ---Näppäriä nämä pikkumittarit. Itse kyllä laitoin mekaanisen mittarin. Näkyy lukemat myös sähkön ollessa pois Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Näppärän kokoisia, ei vie tilaa niin kuin omassa Bearissa -91 asennettu mekaaninen joka sekin toimii vieläkin. Mutta, kehitys kehittyy.
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 24.05.2016 kello on 22:24 ---Näppäriä nämä pikkumittarit. Itse kyllä laitoin mekaanisen mittarin. Näkyy lukemat myös sähkön ollessa pois Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Tuohon on tänäpäivänä näppärä konsti ja jos muutaman kerran unohtaa niin oppii. Kännykkä kameralla kuva ennenkuin irroittaa roikasta, näyttää portilla ja on myös muistissa lukema. Ja jos väittää että pienikokoiset lukemat niin kuvaa pystyy zoomaamaan niin näkee lukemat vaikka yhden kerrallaan ;D. Vai tarkoittiko K.E.V mekaanista näyttöä samassa paketissa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta