Sivuja:
Toiminto
  • #241 kirjoittanut ihaa 15 Apr 2016
  • Mutta että joku oikeasti tilaa sitä.  :o

    Se oli nuoruudessa kun halvalla sai..nyt tulee vain autolehtiä ...6 kpl.  Thumb
  • #242 kirjoittanut hartsakoski 15 Apr 2016
  • Olen joskus vilkaissut Seiskan kantta Muang Thain kassajonossa, ja vilkaissut jonkun Matti Nykästä koskevan jutun.

    Kaikkihan Seiskaa ainakin tuossa määrin lukee, parturissa, kapakassa tai muualla. Mutta että joku oikeasti tilaa sitä.  :o
    Aivan,ja joku vielä uskoo täysin sen teksteihin,ja muodostaa maailmankuvansa siitä :laugh: :o.Tällaisiinkin olen törmännyt Thumbd.
  • #243 kirjoittanut Alan 15 Apr 2016
  • Siihen kun vielä yhdistää mv-lehden, niin voe hyvänen aeka.   :-\
  • #244 kirjoittanut "Masi" 15 Apr 2016
  • Jota tämä 7 saataisiin jotenkin yhdistettyä vauna vai auto juttuun, niin voiko sillä pyyhki esimerkiksi kädet kun joku viisas on mennyt vaikka vetokuulan rasvaamaan ?
  • #245 kirjoittanut kimi 15 Apr 2016
  • Siihen kun vielä yhdistää mv-lehden, niin voe hyvänen aeka.   :-\

    Mikä on mv lehti?
    Seiskan sentään tiedän ja nimenomaan parturissa tai jotain take awayta odottaessa sitä voi selata, ei ole niin väliä jos jää kesken
  • #246 kirjoittanut K.E.V 15 Apr 2016
  • #247 kirjoittanut Alan 15 Apr 2016
  • ^

    En edes avaisi tuota, ellei halua tukea putinrahoitteista vääristelevää ja jopa avoimen valheellista "mediaa". Jonka omistaa entinen ja nykyinen ammattirikollinen.

    Vaan mun vika, kun menin mainitsemaan koko paskan. 8)
  • #248 kirjoittanut Ossi66 15 Apr 2016
  • Jota tämä 7 saataisiin jotenkin yhdistettyä vauna vai auto juttuun, niin voiko sillä pyyhki esimerkiksi kädet kun joku viisas on mennyt vaikka vetokuulan rasvaamaan ?

    Ei se sovi edes siihen, kun ei tuo kiiltopaperi ime mitään - parempi vaan olla keksimättä mitään yhteistä  ;D
  • #249 kirjoittanut aaoulusta 15 Apr 2016
  • Woihasitä lukia 7 lehtiä vaunussa ja autossa sekä a-autossa
Sivuja:
Toiminto