Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Kuinka monta tuntia

(1/4) > >>

vesako:
Minä kun mielelläni ajan vain vähän niin
en kauas kerkiä.

Kiinnostaa kuitenkin jos lähtis kauemmaksi
etelään niin paljonko keskimäärin per päivä
ajatte autoa.

sipu:
jos mä lähtisin etelään esim. ranskaan , jonne ajaa tuttumme lähes yhtä soitoa " mökilleen".. ja meitäkin sinne mukaansa pyydellyt .. niin sanoin häl , et jos me ny lähettäis voitas ol joskus viikon tai puolentoist viikon pääst peril .. uskon , et sil reisul ois miljoona mielenkiintos paikkaa nähtävän .. jot sinne ois pakko varata aikaa mukaan .. tääl koto suomeskin saa aikaa menenmään , mut jos on kiire niin 5t ei ol aika eikä mikään pysähtymäti .. vaikka hiukkasen takamus ja kontit huutaakin , et ulos ja lenkille eli hiukkasen jalottelemaan on päästävä...en mielelläni lähde kiirees mihinkään vaan aikaa pitää olla kaffetteluun ,ruokailuun  ja rauhaisaan menoon , jos voi olla pysähdyksiäkin mis mielii ilman kellokallee , joka hopputtais hopihopi kiirus kiiruuus ... :)

winemaker:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  6.06.2011     kello on 19:18 ---Minä kun mielelläni ajan vain vähän niin
en kauas kerkiä.

Kiinnostaa kuitenkin jos lähtis kauemmaksi
etelään niin paljonko keskimäärin per päivä
ajatte autoa.

--- Lainaus päättyy ---

No, Vesku meillä ajotahti on sellaista 6-8 tuntia/pvä, varsinkin silloin kun ajamme kohteeseen, niin Suomessa kun Euroopassakin!

aaoulusta:
Meillä meno -aika on n. 4-6h/vrk riippuen ihan säästä (tuuli ja sade ) ja matkaajien fiiliksestä (nuoriso)  ::)

Turhan Höpöttäjä:
Ajaa lörkötellään pikku hiljaa. Keitetään välillä kahvit ja välillä väännetään sapuskaa. Kolutaan katsomassa pienimmätkin katsottavat. Ollaan lomalla. Ai niin montako tuntia ajellaan, joskus kaksi, joskus kuusi. Mutta ei missään tapauksessa urakoida. Ne on kuulemma, nuo etelän matkaajat niitä urakoitsijoita. Niin kirjoitin matkaajat, en lomalaiset. 8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View