rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: ~82 spritestä "lavetti"kärry / paljun alusta.  (Luettu 9657 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:27.04.2024 kello on 09:44
  • Kulkija
Vs: ~82 spritestä "lavetti"kärry / paljun alusta.
« Vastaus #30 : 15.04.2016 kello on 20:10 »
Hieno homma, että onnistui. Ei ole muilta pois se, ja varmasti on turvallinen kärry. Turvallisempi kuin Sprite oli.  ;)

Jos saa olla utelias, niin miten tuo Mitsu on Suomeen ja sulle päätynyt? Japani ei ole ihan tavallinen omatoimituontimaa, ite siellä syksyllä kiinnostuneena kattelin vanhempaa kalustoa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:17
Vs: ~82 spritestä "lavetti"kärry / paljun alusta.
« Vastaus #31 : 15.04.2016 kello on 20:14 »
Nyt mennään pahasti ohi aiheen taas.
Kyllä japanista tuodaan paljonkin autoja. Liikenteessä kun bongaat tehokkaampia japanilaisia niin useassa ratti oikealla, sieltä ne on tuotu. Käytettyjen hinnat siellä kohillaan

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.10.2016 kello on 13:48
Vs: ~82 spritestä "lavetti"kärry / paljun alusta.
« Vastaus #32 : 15.04.2016 kello on 20:48 »
Mitsu on itse tuotettu roro rahdilla hankoon. Ostettu huutokauppa järjestelmästä. Netin kautta voit seurata huutokauppaan tulevat autot ja antaa maks hinnan mitä olet valmis maksamaan. Riippuen jenin kurssista yms  rahti 1000, sen pään kulut 700e. Suomessa Tulli + alvi +satamamaksut + autovero maksuun. Katsastus tappelut ja muutokset siihen päälle sit.

Halvin auto mikä on sieltä ostettu on ollut huutokaupassa 250e, Suomen kilvissä myin 8.5ke hintaan. Täällä leikitään 25 vuotta vanhoilla autoilla ja romutuspalkkioilla  Thumbd




*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:31
  • Autossa on pyörät
Vs: ~82 spritestä "lavetti"kärry / paljun alusta.
« Vastaus #33 : 15.04.2016 kello on 20:58 »
Nyt mennään pahasti ohi aiheen taas.
Kyllä japanista tuodaan paljonkin autoja. Liikenteessä kun bongaat tehokkaampia japanilaisia niin useassa ratti oikealla, sieltä ne on tuotu. Käytettyjen hinnat siellä kohillaan
Kai tiedät miksi Japanista viedään paljon autoja pois. Yli 3v vanhoja, laivakaupalla Australiaan, pikkupaateilla Siperiaan  ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:17
Vs: ~82 spritestä "lavetti"kärry / paljun alusta.
« Vastaus #34 : 15.04.2016 kello on 21:10 »
Kai tiedät miksi Japanista viedään paljon autoja pois. Yli 3v vanhoja, laivakaupalla Australiaan, pikkupaateilla Siperiaan  ;)
Tiedän.
Keskustelun aloittaja voisi avata aiheesta uuden ketjun koska noita kuitenkin jonkin verran tuodaan.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:58
Vs: ~82 spritestä "lavetti"kärry / paljun alusta.
« Vastaus #35 : 16.04.2016 kello on 10:13 »
Kauheeta ämpylöintiä, ne tekee jotka tekee ja ne puhuu jotka puhuu  :o
Mutta tosiaan pysytäänkö aiheessa ?

Olen kerran sanonut katsurille, että tämä homma ei ole oikein ruodussa, kun minä teen sitä mihin minulla on pätevyys ja sinun pitäisi katsastaa, vaikkei sinulla ole pätevyyttä...  Siihen sitten päälle trafin, osin direktiivien vastaiset tulkinnat, niin soppa on valmis.
Itse kaipaan vain selvää linjaa asioihin, ilman mitään 'tulkintoja'. Ja jos rakenteita aletaan tehdä 'varman päälle', niistä saattaa tulla  liian jäykkiä ja vikaantumisherkkiä.
Se, milloin runko on ensirekisteröity, ei mielestäni mitenkään vaikuta sallittuihin muutoksiin.

Tämä kaikki liittyy aiheeseen?

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.10.2016 kello on 13:48
Vs: ~82 spritestä "lavetti"kärry / paljun alusta.
« Vastaus #36 : 16.04.2016 kello on 15:18 »
No tästä katsurin trafin ja tulkinta peloista voi tehdä oman aiheen. Itse kuusi japanintuontia autoo kilvittäneenä olen huomannut asian. Parempi selvittää asiat katsurille valmiiksi ja tehdä kerrasta hommat oikein. Helpompi sille katsurille, kun se loppujen lopuksi hän päättää, ei trafi.  Mutta tosiaan kärry on kilvissä ja kaikki otteessa joten ei ole aihetta jauhaa enempää tässä. Tee vaikka uusi aihe asiasta.
« Viimeksi muokattu: 16.04.2016 kello on 17:52 »