Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Lippujen pitäminen

<< < (7/9) > >>

JPVäisänen:
Mistähän löytyis SFC logo vähän isompana että vois "tulostaa" lippuun?
Tiiän että lippukauppiaat ei tykkää....

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari -  8.06.2011     kello on 08:47 ---Mistähän löytyis SFC logo vähän isompana että vois "tulostaa" lippuun?
Tiiän että lippukauppiaat ei tykkää....

--- Lainaus päättyy ---

eipä niiden tarvii sitä tietää .. mut mist sen kankaan ostat jolle sen tulostat .. ja mikä tulostin noit lippui värkkää .. taas niin punapääplonttin .. ja ihan pihal näist jutuist taas .. niin kuin yleensäkkin kaikest mikä vaan jotenkin on tekemisis tietsikan tai siihen liittyvän kans  >:(

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  8.06.2011     kello on 10:47 ---eipä niiden tarvii sitä tietää .. mut mist sen kankaan ostat jolle sen tulostat .. ja mikä tulostin noit lippui värkkää .. taas niin punapääplonttin .. ja ihan pihal näist jutuist taas .. niin kuin yleensäkkin kaikest mikä vaan jotenkin on tekemisis tietsikan tai siihen liittyvän kans  >:(

--- Lainaus päättyy ---

Itse ostin kankaan Löytöpalasta eli paikallisesta kangaskaupasta. Kysyin lippukangasta ja semmosta mulle möivät. Puolesta metristä tuli näköjään kaksi lippua (kaksinkertaisena).

"kuvan siirto paperia" ostin Kärkältä 19.90 / 12kpl laatikko.

Kuva tulostetaan peilikuvana mustesuihkutulostim ella siirtopaperille ja sitten silitetään kankaalle ohjeen mukaan. Paperia ei voi käyttää lasertuostimissa.

Itse silitän kuvan ensin kankaaseen ja ompelen vasta sitten.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  8.06.2011     kello on 12:04 ---Itse ostin kankaan Löytöpalasta eli paikallisesta kangaskaupasta. Kysyin lippukangasta ja semmosta mulle möivät. Puolesta metristä tuli näköjään kaksi lippua (kaksinkertaisena).

"kuvan siirto paperia" ostin Kärkältä 19.90 / 12kpl laatikko.

Kuva tulostetaan peilikuvana mustesuihkutulostim ella siirtopaperille ja sitten silitetään kankaalle ohjeen mukaan. Paperia ei voi käyttää lasertuostimissa.

Itse silitän kuvan ensin kankaaseen ja ompelen vasta sitten.

--- Lainaus päättyy ---

ahaa .. nyt hitusen valkenee toi homma eikä se nyt mikään ihan mahdotonkaan ois tehtävän ... kait  :)

Ossi66:
Tommonen rivi siitä nyt synty

tuli kyllä niin syntinen ompelu ettei lipun kanssa voi mennä hengellisille treffeille tai isoon kirjaan, kun yritin ensin korjata etuteltan putkien pussukkaa ja ompelukone varmaan hajosi - katkoi ylälankaa  kymmenen sentin välein.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View