Tekniikkakeskustelut > Projektit

Solifer 6002i projekti kuivaksi

<< < (108/111) > >>

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarger - 18.09.2017     kello on 18:11 ---Jotain 25 ja 48 näytteli suunnilleen. En huomannut sitä ensin tai sitten mittarin johto ei ollut tarpeeksi pohjassa, vasta reiässä olevan tinnin (ylikuumenemisnappi?) painamisen jälkeen.
Mitäs tää nyt käytännössä tarkoittaa?

--- Lainaus päättyy ---

Vastukset pelaa. Se nappi oli kait lauennut. töpseli seinään ja kokeilet.

mjo33400:
Jos ylikuumenemissuoja oli lauennut niin saattaa olla konkan vaihto pumpussa paikallaan. Sinulla on siis vaihdettu alden patruuna jossain vaiheessa ja sen ylikuumenemisnappi on kyljessä kotelon keskella.

Jarger:
Mistäs sellanen? Onnistuuko ite vaihtaa? Nyt näytti patteri lämpeävän.. ei siinä kyllä juuri yhtään mene kun molemmat vastukset lyö päälle, ihan 5 minsassa alkaa jo tuntuun kierrossa lämpö.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarger - 18.09.2017     kello on 21:08 ---Mistäs sellanen? Onnistuuko ite vaihtaa? Nyt näytti patteri lämpeävän.. ei siinä kyllä juuri yhtään mene kun molemmat vastukset lyö päälle, ihan 5 minsassa alkaa jo tuntuun kierrossa lämpö.

--- Lainaus päättyy ---

Jokin syy on laukaissut ylikuumenemissuojan, joten seuraa laukeaako se uudestaan. Välttämättä ei ole konkkavikaa, mutta mikä sen sitten on laukaissut. Kiertovikaanhan tuo viittaa. Kyllä konkan itse pystyy vaihtamaan.

Jarger:
Juu pitänee katella. Edellisen omistajan aikana lauennut kuitenkin. Saa nähdä tekeekö mulla sitten kuin nopeasti uusiks.
Voihan se olla ettei ikkään  ;D
Kertokaa miten nuo verhojutut on menneet?
Mulla menee hyvin tää vaunuilu, kun on vähällä käytöllä, pelkästään värkkäiltyä tulee.. =P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View