Tekniikkakeskustelut > Projektit

Solifer 6002i projekti kuivaksi

<< < (98/111) > >>

Jarger:
Kaks ekaa vastausta ei sisältänyt vastausta kysymykseen vaan sivuun meni mielestäni..
Tollasta löysin kun tarpeeksi kattelin: https://www.trafi.fi/tieliikenne/tieliikenne_ja_ymparisto/autovertaamo/palvelun_tietoluettelo
"Suurin sallittu jarrullisen perävaunun massa

Jarrullisen perävaunun massa on suurin sallittu jarrullisen perävaunun pyörien alta mitattava "paino" vaunun ollessa kytkettynä vetoautoon. Suurinta auton tai vetokoukun valmistajan sallimaa "aisapainoa" ei kuitenkaan saa ylittää."
Eli ilmeisesti riittää itselläkin pikku-e:ttömänä, että auto on alle 2290 kg kokonaismasssaltaan ja koukku vähintään 1310 kg.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarger - 21.08.2017     kello on 13:02 ---Jarrullisen perävaunun massa on suurin sallittu jarrullisen perävaunun pyörien alta mitattava "paino" vaunun ollessa kytkettynä vetoautoon. Suurinta auton tai vetokoukun valmistajan sallimaa "aisapainoa" ei kuitenkaan saa ylittää."
Eli ilmeisesti riittää itselläkin pikku-e:ttömänä, että auto on alle 2290 kg kokonaismasssaltaan ja koukku vähintään 1310 kg.

--- Lainaus päättyy ---

Siis 2190kg ja koukulla pitää saada vetää 1310kg ja aisapaino (paino jonka vaunu aihettaa koukulle) ei ylity.
Ja sitten siellä määräyksissä taitaa olla, jotta e tarvitaan jos vaunun kokonaispaino ylittää vetäjän oman painon.
Vai miten se oli?

Ossi66:
Joo, veturin kokonaispaino max 2190, jos poliisin näkemissä tiedoissa ei ole Joko:n mainitsemaan kokonaispainoa 1470kg. Tuon kera auto saa olla max 2030kg.

Onko nykyisessä kortissa C, jos BE lisäyksen vuoksi joutuu 5v välein uusimaan?

Jarger:
Mä luulen että Joko muistaa tän asian väärin, ja se on nettikaravaanin tuputtama asia tuo 1470kg, muutenhan se trafin sivulla näkyis  ;D Mutta parempi noin päin, että keveempi.
Juu BC on kirjaimet, voimassa 2053 asti, 2001 hankittu, joten päättyy, onko se 2033 tms. Sitten viiden vuoden välein rahastus-uusintaa luvassa tuon jälkeen, tai jos jotain muuttaa.

Joko:
En muista olenko tuota itse koskaan ihan kilon tarkkuudella tarkastanut mutta tämän ketjun postitus #19 sivulla 2 niin siinä eräs jo edesmennyt karavaanari oli tämän vaunun massan jostain kaivanut esiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View