Tekniikkakeskustelut > Projektit
Solifer 6002i projekti kuivaksi
Joko:
Tämä olis myynnissä kun seuraava projekti alkaa valmistumaan Thumb
https://m.nettikaravaani.com/solifer/6002i/1483917?back=ownAds/forsale&back=ownAds/forsale
Käteishinta ilman telkkaria ja yhdellä kaasupullolla. Jos ei kellekkään kelpaa niin teen tästä talvikausipaikka vaunun sit. Eli jos jollain tarjolla edullinen osateltta talveksi niin mulle voi myydä
TLP:
Ei ole kyllä hinnan kiroissa, kun tietää saavansa varmasti ehjän/kuivan vaunun Thumb
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 15.08.2017 kello on 10:00 ---Ei ole kyllä hinnan kiroissa, kun tietää saavansa varmasti ehjän/kuivan vaunun Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Täytyy sanoa että on hermoja raastavaa hommaa myydä tätä. 3 tonnin tarjouksiin en pääsääntöisesti ole jaksanut vastata mitään. Eräs pariskunta on käynyt katsomassa jo kaksi kertaa en huomannut kysyä tulevatko taas tälläviikolla. Yksi pariskunta kävi katsomassa ja kauhistelivat etuikkunaa kun sanoin että se vaatii jatkuvaa tarkkailua ja tarvittaessa uudelleen massauksen. Viimeinen niitti oli väljät saranatapit joista mainitsin. Nyt olis jonossa 3 sen kuulosta ostajaa että kaupat voisi tulla. Mutta katsotaan... Keväällä vois saada helpommin tuon neljätonnia tai sitten mietin varusteiden riisumista ilmastointi ja teltat ja molemmat kaasupullot pois, uusi akku pois jne niin sitten olis vara vähän tiputtaa hintaa. Aluksi kun pyynti oli 4500 niin aika hiljaista oli
Alan:
Huono aika - myy keväällä.
Itse olen kanssa huono myyjä, kun kerron rehellisesti viat tai huonot puolet. Knausia ostamassa ollut nuori pariskunta perääntyi sen vuoksi, tosin keskustelun edetessä tuli sellainen olo, etten halua antaa vaunua niille lainkaan.
Suuri osa ihmisistä on uskomattoman epäkäytännöllisiä, laiskoja ja mukavuudenhaluisia. Nekin vielä menee, jos edes halutaan vastaanottaa tietoa, mutta välinpitämättömyys tai se, ettei edes usko rehellistä puhetta, pistää ärsyttämään.
K.E.V:
Kaverilla oli 510L -90 , kuiva ja nätti. Liike hyvitti 4000 ja myi sen ennenkuin nettiin ehti. Ihan realistinen hinta kunnossa olevasta.
Ihmiset vaan haluaa uuden , projektin hinnalla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta