Tekniikkakeskustelut > Projektit

Solifer 6002i projekti kuivaksi

<< < (82/111) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 15.10.2016     kello on 21:12 ---Vain kompura  :( eli se mainitsemasi huonetermostaatti pitää laittaa. Ääni ei ollut yhtään paha kyllä kun laite teki kylmää

--- Lainaus päättyy ---

Laita vaihtokärjellinen termari ja valintakytkin jäähdytys/lämmitys.

Joko:
https://fi.trotec.com/tuotteet/koneet-homecomfort/lisaevarusteet-yleistae/huonetermostaatti/bn30-pistorasia-termostaatti/
Eikö tälläinen kävisi pistorasian ja laitteen kaapelin väliin?

Joko:
Ufo katolla mut tv ei syöttäny 5v antennijohtoon joten jouduin tilaamaan virtalähteen. Kokeilin syventyä tuohon aldeen, puri kopan päältä pois ja otin vesipumpun johdoistaan irti => lämpeää molempien vastuksien avulla eikä tosiaan laukaissut vikavirtasuojaa. Mittasin pumpun irtonainen johdot ja 230v tuli sinne asti. Noh kytkin johdot kiinni ja töpselin seinään niin edelleen vikavirtasuoja ei lauennut . Nyt ollut noin puolituntia lämmittämään vaunua ja eipä ainakaan nesteet kiehua.  Pumppu ei kyllä minun korvaan pidä oikein mitään ääntä mutta kunnossa ollessaan eikai se kamalasti mekkaloikkaan? Onko mahdollista että tuolla aldella oli ilmalukko silloin kun kokeilin ja se aiheutti jotain häiriötä laitteessa joka sitten laukaisi vikavirtasuojan? Patruunan tyyppi on alde 2762

kale:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 25.10.2016     kello on 15:44 ---Nyt ollut noin puolituntia lämmittämään vaunua ja eipä ainakaan nesteet kiehua.  Pumppu ei kyllä minun korvaan pidä oikein mitään ääntä mutta kunnossa ollessaan eikai se kamalasti mekkaloikkaan?

--- Lainaus päättyy ---

Ei minulla ainakaan kuulu mitään ääntä päällä ollessa (paitsi kun ilmasin ja sattui jäämään ilmaa niin huomas että pumppu toimii)

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: kale - 25.10.2016     kello on 18:07 ---Ei minulla ainakaan kuulu mitään ääntä päällä ollessa (paitsi kun ilmasin ja sattui jäämään ilmaa niin huomas että pumppu toimii)

--- Lainaus päättyy ---
Hyvä tietää, kyllä tuon täytyy pyöriä kun monta tuntia jo ollut päällä ja vaunu lämmin Thumb turhaa olen kuukauden pitänyt kaasulla peruslämpöä tuossa omassa pihassa kun sähkökin olis toiminut ;D 2 viikon päästä vielä viikonloppureissu pikkujouluihin ja sitten halliin talveksi. Tosiaan uo alde on uusittu tuohon primuksen vastaavan tilalle jossakin välissä ja kopan kun avas patruunan päältä ja pumpun päältäkin niin näytti ihan uudelta eli ei hapettumia  tms.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View