Tekniikkakeskustelut > Projektit
Solifer 6002i projekti kuivaksi
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 12.10.2016 kello on 09:00 ---Laita termostaatti syöttöjohtoon, että aparaatti hurisee vain silloin kun on tarvetta. :D
--- Lainaus päättyy ---
Väittäisin että tämä tekee niin muutenkin automaatti asetuksella. On sitä ns. Uutta mallia led valoineen
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 12.10.2016 kello on 14:04 --- Väittäisin että tämä tekee niin muutenkin automaatti asetuksella.
--- Lainaus päättyy ---
Toivotaan. Thumb
Majuri:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 27.09.2016 kello on 15:24 ---Uusi led ulkovalo
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Mistäs tommosia ulkovaloja saa ostaa? Paljon maksaa?
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: Majuri - 12.10.2016 kello on 16:16 ---Mistäs tommosia ulkovaloja saa ostaa? Paljon maksaa?
--- Lainaus päättyy ---
Itse ostin Teuvan caravanpalvelulta olisko noin 30e ollut hinta. Varmaan saa myös esim. Vapaa-aika.com tilattua mutta itse en jaksanut alkaa edes selvittämään. Olen huomannut että kun kasvotusten tekee kauppaa ja ostaa useamman artikkelin kerralla niin silloin ei nämä verkkokaupat eikä motonet yms. Ole oikein kannattavia ostospaikkoja. Niissä tuotteiden hinnat on kuin apteekissa. Paikanpäällä kun tekee kauppaa niin kyllä aina on caravan liikkeissä hinta saatu sovittua
Joko:
Konepalvelu Lammi seinäjoelta vaihtoi kennon, koeponnisti senjälkeen järjestelmän ja täytettiin oikealla kylmäaineella r407c. Koekäytettyä eivät saaneet kun sisäpaneeli on minulla kotona. Pitää testata vielä tänään että toimii. Kennon vaihto (juottamalla kinni putkissa ) koeponnostus ja täyttö oli 120e eli minusta ainakin kohtuu hinta. Laitteen kokonaiskulut nyt 445e että halvalla sai jos nyt toimii
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta